Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@16:55:03 GMT

تحویل سیمان فقط به عاملان توزیع رسمی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۷۶۱

تحویل سیمان فقط به عاملان توزیع رسمی

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس اعلام تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مطابق توافق اعضای جلسه برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحد‌های تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفینامه رسمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این انجمن مکلف است با هماهنگی اعضا بر عاملان فروش نظارت کند.

مطابق اعلام سازمان حمایت، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت نسبت به نظارت جدی به عاملان توزیع سیمان اقدام و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به سازمان حمایت و انجمن مربوطه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

برخورد با گرانفروشی واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان

انجمن هم موظف است با هماهنگی تولید کنندگان در صورت مشاهده تخلف عاملان یا پس از اعلام سازمان حمایت برای ابطال عاملیت اقدام کند.

گفتنی است، سیمان مشمول اعلام موجودی و الزام به ثبت در سامانه جامع انبار توسط کلیه واحدای تولیدی، توزیعی و خریداران عمده (انبوه سازان) است و این بنگاه‌ها بایستی فرآیند تولید، توزیع و انبارش انواع سیمان را از طریق سامانه مذکور ثبت کنند.

با توجه به مصوبات این جلسه، انجمن بر کلیه اعضای خود و هم چنین از طریق اعضا بر کلیه نمایندگی‌ها نظارت جدی معمول خواهد داشت. ضمناً نرخ فروش مصرف کننده برای هر پاکت سیمان خاکستری حداکثر ۱۷.۵۰۰ تومان و برای هر تن سیمان فله ۲۹۰.۰۰۰ تومان تعیین شده است؛ لذا فروش بالاتر از نرخ‌ها مذکور برای خرده فروشی‌ها تخلف محسوب و با متخلفان علاوه بر اعمال قانون تعزیری از طریق قطع سهمیه و ابطال مجوز نمایندگی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان حمایت پروژه های عمرانی سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳ تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم)
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • ثبت معاملات غیرقانونی نهضت ملی مسکن در برخی دفاتر اسناد رسمی
  • کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • نمایندگی رسمی فروش کولر‌های آمریکایی کریر
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان