Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:52:44 GMT

عملیات اجرایی باند دوم محور شازند به خمین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۸۱۸

عملیات اجرایی باند دوم محور شازند به خمین آغاز شد

«اصغر حمزلو» روزجمعه  در گفت و گو با ایرنا افزود: منابع مالی این طرح راهداری از محل اعتبارات استانی تامین شده و این جاده به طول پنج کیلومتر با هدف ایمن سازی طول محور، افزایش سرعت طرح، کاهش زمان سفر وتسهیل در تردد منطقه ای در طول ۲ سال قرارداد اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: بیش از سه کیلومتر از عملیات ساخت باند دوم جاده شازند به خمین اجرا شده است که در آن یک‌هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی و راکفیل، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب لایه زیر اساس،  ۲۵۰ متر مکعب اساس و سه هزار و ۷۰۰تن آسفالت، پنج دهمه پل با عرض ۲ متر و طول ۱۴ متر در مسیر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: این طرح از تقاطع  غیرهمسطح محور شازند به ازنا شروع و تا شهر شهباز به طول پنج کیلومتر ادامه دارد.

حمزلو افزود:با آغاز این طرح راهداری بستر ۳۵ شغل مهیا شده است که ۱۵ شغل مستقیم و بقیه به صورت غیر مستقیم با این طرح مرتبط شده‌اند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است و  روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از  جاده‌های این استان تردد می‌کنند.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر در ۱۲ شهرستان استان مرکزی ساکن هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تردد جاده ای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست مرکز جامع سلامت رضویه گفت: همزمان با روز زمین پاک  مرکز بهداشت شماره ۲ مشهد و مرکز جامع سلامت رضویه با همکاری و مشارکت سازمان پسماند شهرداری مشهد و شهرداری رضویه اقدام به پاکسازی  حاشیه محور میامی از انواع زباله‌ها کرد.

محمدرضا گنابادی افزود: در این طرح  بیش از ۴۰ پاکبان محور میامی را از انواع زباله‌های خشک به طول ۱۰ کیلومتر پاکسازی کردند.

وی گفت: تردد روزانه انواع تریلی‌های حمل زباله و بعضاً عدم محافظ توری بر روی باکس‌های انتقال زباله به سمت کارخانه بازیافت زباله‌ها به اطراف پرتاب و دچار آلودگی منطقه می شود..

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین