Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ که درگیر کروناویروس هستند تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۱۰ مرداد می توانند فرم خوداظهاری ابتلا به این ویروس را که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، تکمیل کنند.

 براساس توصیه های سازمان سنجش آموزش کشور، لازم است داوطلبان زمان مناسب برای طی کردن حدفاصل منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کنند تا به موقع در محل آزمون حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور داوطلبان خواهد بود.

همچنین داوطلبان لازم است برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری کنند.

 هنگام ورود و خروج به حوزه نیز با دیگر داوطلبان فاصله مناسب(حداقل یک متر) را حفظ نمایند و همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی(بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن(از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است. 

بر این اساس حوزه های آزمون فوق از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور است، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

همچنین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کووید-۱۹ شده‌اند(اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ دوم مرداد به صورت قطعی تایید شده است باید این فرم را تکمیل کنند.

همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ماه سال جاری به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند. 

همچنین آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

پربیننده ترین شرط جدید برای فعالیت معلمان مدارس غیردولتی استخدام غیراصولی در آموزش و پرورش ثروتمندترین زن ایران برنده مزایده پارچه تمام طلای خانه خدا شد کنکور ۹۹؛ دو قدم مانده به حذف لاریجانی باز هم کرونا گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آزمون کارشناسی ارشد برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه در مجموع یکهزار و ۹۱۳ حوزه در ۴۰۰ شهرستان سراسر کشور میزبان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ است، تاکید کرد: تعداد داوطلبان در رشته های مختلف متفاوت است و در گروه آزمایشی علوم‌ تجربی بیش از سایر گروه ها و بیش از ۵۰۰ هزار نفر داوطلب با یکدیگر رقابت می کنند.

زلفی گل ادامه داد: تفاوتی که کنکور امسال با کنکور سال گذشته دارد این است که دو نوبت کنکور از نظر زمانی به هم نزدیک هستند، زیرا بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مکلف هستیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم، طبیعی است این دو نوبت باید فاصله متناسب با هم داشته باشد ولی امسال با توجه به ماه مبارک رمضان و شرایط خاص دیگر، فاصله برگزاری بین دو کنکور خیلی زیاد نبود و نوبت دوم کنکور در تیرماه برگزار می شود.

وزیر علوم گفت: برگزاری دو نوبت کنکور در سال مقداری از نگرانی های داوطلبان و خانواده های شان برطرف شده است، همچنین نتیجه ۴ نوبت کنکور برای آنها محاسبه خواهد شد نتایج نیز تا دو سال ذخیره می شود و داوطلبان می توانند بر اساس هر کدام از نتایج که رتبه بهتر داشتند انتخاب رشته کنند.

وی یادآور شد: البته نتایج هر دوره برای داوطلبان در سطح کشور تراز می شود تا حق داوطلبان ضایع نشود، زیرا طبیعی است سوالات و شرایط برگزاری کنکور در هر نوبت با نوبت بعدی متفاوت است. با انجام این کار توسط سازمان سنجش آموزش کشور عدالت آموزشی در انتخابات رشته رعایت می شود.

به گزارش ایرنا، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) با شرکت در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب برگزار می‌شود. از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح ها راس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعد از ظهر) آغاز می شود و درهای حوزه های امتحانی به ترتیب رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی جلوگیری می‌شود. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن همراه داشته‌ باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی؛ از جمله کیف دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و ...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند.

همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند دارای تبعات زیر خواهد بود و به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ث» همین اطلاعیه درج شده، رفتار خواهد شد.

همچنین درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون، موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم