Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مورد پرونده قاضی منصوری گفت: روال این پرونده در حال طی شدن است و قوه قضاییه موشکافانه در حال پیگیری پرونده است، اما از آن جا که بخشی از کار در اختیار قوه قضاییه نیست و محل وقوع این جنایت در خارج از مرزهای ما بوده است، قدری کار با کندی پیش می‌رود که طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما نیز به عنوان کمیسیون امنیت ملی درباره این موضوع در تماس و ارتباط هستیم.

ذوالنوری همچنین در مورد ماجرای نیروگاه نطنز اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام شده و بازدید میدانی که از محل حادثه داشتیم و طی ارتباطاتمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان انرژی اتمی، سازمان پدافندی ارتش، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و همچنین هوا و فضای سپاه پاسداران، موضوع روشن شده اما برای اعلام کردن محذور هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه مسلم است اینکه احتمال حمله پهپادی، موشکی و پرتاب بمب یا راکت از دید ما منتفی است و صرفا منشاء انفجار از طریق عناصری در داخل وجود دارد که چون موضوع در حال بررسی است جزئیات آن را بیان نمی کنم البته ابعاد موضوع برای ما روشن شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ذوالنوری سایت نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر