Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@05:01:22 GMT

پلمب کرونایی 6 باشگاه بدنسازی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۱۹۱

پلمب کرونایی 6 باشگاه بدنسازی در خراسان شمالی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از پلمب ۶ باشگاه ورزشی بدنسازی به علت رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در استان پلمب شد.

محمد بروحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگرچه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی استان ممنوع اعلام شده بود اما، با وجود این، شماری از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان از تعدادی واحدهای ورزشی در سطح استان بازدید کردند که در این بین ۵ باشگاه بدنسازی در بجنورد و یک باشگاه ورزشی در شیروان که بدون توجه به ابلاغیه وزارت ورزش مبنی بر تعطیلی باشگاه ها فعالیت می کردند، پلمب شد.

بروحی تصریح کرد: به خاطر شیوع دوباره ویروس کرونا در استان فعالیت‌های اکثر رشته های ورزشی و باشگاه های استان به جز لیگ فوتبال ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون ابلاغیه ای درخصوص فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز و فضای باز مانند دوچرخه سواری، سوارکاری و اتومبیل رانی صادر نشده است.

معاون ورزشی استان با قدردانی از همکاری بسیاری از باشگاه ها از ابلاغیه وزارت ورزش که فعالیت خود را تعطیل کرده بودند، خاطرنشان کرد: از آنجا که بحث سلامتی جامعه در میان است، اگر باشگاهی مغایر با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا رفتار کند با آن ها برخورد می شود.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعالیت دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خراسان شمالی از اوایل تیرماه از نظر همه گیری کرونا، در شمار استانهای در شرایط هشدار قرار گرفته بود اما، بتازگی این استان ۸۶۳ هزار نفری در شمار استان های دارای وضعیت قرمز قرار گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/0036Zs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه بدنسازی خراسان شمالی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: ورزش استان در بخشی از حوزه‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی است که راه حل برون‌رفت از آنها در درون این مجموعه‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان به یک برنامه درازمدت ماندگار نیاز دارد و تنها اعتبار و بودجه نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت استان جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش است، گفت: در حوزه ورزش کمبود سرانه‌های ورزشی یکی از مشکلات است که باید جبران شود.

نظری افزود: مدیریت استان در حوزه ورزش سعی کرده به موضوع تامین زیرساخت‌ها ورود کند که در همین راستا سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برت فوتسال است که امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون
  • اختصاص دو میلیارد تومان برای توسعه گود زینل خان اسفراین