Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمع در جمع خبرنگاران در تشریح پیام آدینه با اشاره به پیام تلویزیونی رهبر انقلاب افزود: بی تردید حضور آمریکا در خاورمیانه به زیان ملت‌های این منطقه و موجب ناامنی و ویرانی و عقب ماندگی کشورها است.
وی یادآورشد:در شرایط کنونی امر مصلحت الزامی امت اسلامی «وحدت» در برابر تهدیدها و دشمنی‌های شیطان مجسم متجاوز و غدار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: دشمن در مقام شکست ایران در سه مقطع کوتاه،میان و بلند مدت است و در اندیشه براندازی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن در کنار تحریم به دنبال تحریف است که واقعیات را وارونه جلوه و روحیه مردم را تضعیف کند.

امام جمعه بوشهر گفت: دشمن آدرس اشتباه می‌دهد که باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد ولی باید مقاومت کرد و با تکیه بر توانایی‌های ملی اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهارداشت: عید آسمانی و آموزنده قربان، عید سرافرازی انسان در عبودیت و امتحانات آسمانی انسان است که انسان با قربانی کردن تمام مظاهر ضد خدایی و اجرای فرامین خداوند به درجه والای تقوا و بندگی دست پیدا می‌کند.

صفایی بوشهری در ارتباط با حج نیز گفت: حج نعمت الهی است که باید ماندگار بماند چرا که رمز عظمت و قدرت امت اسلام و فریضه‌ای بی مانند است.

وی با قدردانی از کادر پزشکی ، درمان و گروه‌های جهادی در مبارزه با بیماری کرونا از مردم درخواست کرد تا به کمک های مومنانه خود ادامه و در کنار مسئولان به آسیب دیدگان این ویروس مساعدت کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: انقلابی گری به عمل است نه به حرف چون دشمنی زیاد است باید مساعدت‌ها و کمک‌های مومنانه گسترش پیدا کند.

صفایی بوشهری همچنین بااشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار  یاد و خاطره شهدای خبرنگار و پیشکسوتان عرصه خبر را گرامی داشت.

وی افزود: بی تردید جهان کنونی دچار تهاجم رسانه ای جهان استکبار به ویژه تهاجم خبری است و راه مبارزه با این پدیده ضد انسانی تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر ماه محرم روز خبرنگار اقتصاد مقاومتی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر ماه محرم روز خبرنگار اقتصاد مقاومتی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا بوشهر ماه محرم روز خبرنگار اقتصاد مقاومتی ایالات متحده آمریکا صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد

خطیب جمعه گچساران گفت: عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد و دنیا قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به وضوح مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امروز_ جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران، اظهار کرد: اسرائیل غاصب در طول این سال‌ها در حق مسلمانان و مسجد الاقصی خیانت‌ها و جنایت‌ها کرده‌است و در طی شش ماه اخیر قریب به ۳۴ هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشیده‌است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ چیزی رحم نمی‌کند و پشت این همه خباثت‌ها آمریکای خونخوار قرار دارد، همانگونه که امام (ره) فرمودند؛ «هر چه فساد و تباهی در عالم است زیر سر آمریکایی‌ها است.»

امام جمعه موقت شهرستان گچساران، گفت: آمریکا خواهان ادامه جنگ در فلسطین است و اما نیروهای مسلح ما متجاوز را تنبیه جانانه کردند، چرا که رژیم صهیونیستی در اقدامی ناجوانمردانه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد و جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان را در این حمله به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: دشمن کور خواند و ملت بزرگ ایران اسلامی بیدار است و با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت علیهم السلام دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، امروز سیاست دشمن هم بر سانسور تبعات این حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران است، اما ملت‌های بیدار جهان خوب می‌دانند که اسرائیل چقدر در این حمله تحقیر شده‌است و هیمنه پوشالی دشمن در هم شکسته شده‌است.

صفایی خاطرنشان کرد: چهارشنبه پنجم اردیبهشت سال‌روز شکست نظامی آمریکا در سال ۵۹ در صحرای طبس است، سفارت آمریکا در واقع لانه جاسوسی بود که علیه ملت ایران توطئه می‌کردند و دانشجویان پیرو خط امام این سفارت را تسخیر کردند که این اقدام مهم به نام انقلاب دوم از سوی امام راحل معرفی شد.

وی گفت: امروز بسیاری از مردم جهان بیدار شده‌اند و در بسیاری از کشورهای دنیا مردم در دفاع از ملت فلسطین به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

خطیب جمعه این هفته شهرستان گچساران، افزود: تذکری به مسئولین در خصوص گرانی‌ها داریم این مردم در تمام صحنه‌های نظام بوده و هستند و در تمام عرصه‌ها فداکاری و جانفشانی می‌کنند، دولت هر چند در حال خدمت است، اما آنچه باید تدبیر کرد و تلاش کرد رفع مسائل اقتصادی است، دشمن در حال تحریم و فشار است و می‌طلبد مسئولین بیشتر تلاش کنند، رهبر انقلاب بارها فرمودند؛ با جهش تولید و مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی می‌توان مشکلات را مرتفع کرد.

وی تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب یکی از نگرانی‌های جامعه است، مردم ما طرفدار دین و قرآن هستند، حجاب و عفاف از بزرگترین نشانه‌های مذهب و دین ملت ما است و باید طرح‌هایی درباره عفاف و حجاب دنبال شوند و متأسفانه کسی با بی‌حجابی مقابله نمی‌کند که اگر این موارد ادامه پیدا کند غیرت و شجاعت در جامعه کم رنگ می‌شود.

کد خبر 746004

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم