Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرج گفت: در ۶ خطبه تاکنون درباره بیمارستان امام خمینی (ره) تذکر داده ام، مسئولان باید برای حل مساله این بیمارستان اقدام عاجل داشته باشند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در بخش‌هایی از خطبه‌های مکتوب نماز جمعه این هفته کرج به مسائل این استان اشاره کرد و گفت: از مسائل مهمی که همه باید آن حساس باشیم و مطالبه کنیم حفظ محیط زیست و استفاده صحیح از آب و خاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی همدانی بیان کرد: گاهی به خاطر سودجویی و گاهی به خاطر بی توجهی و کم توجهی خسارات فراوان به مردم و بیت المال زده می‌شود که باید به سرعت جلوی ضرر را گرفت. هیچ کس حق ندارد در مقابل کسانی که به محیط زیست صدمه می‌زنند یا زمین‌های کشاورزی را از بین می‌برند و در آن ساخت و ساز غیرمجاز انجام می‌دهند، کوتاه بیاید.

نماینده، ولی فقیه در البرز ادامه داد: دزدی آب و کندن چاه غیرمجاز و بی آب کردن مردم چه معنایی دارد؟ بعضی از مناطق استان گاهی تا ۱۲ ساعت آب ندارند و آن مقداری هم که هست بعضا کیفیت ندارد؛ لذا این خواسته مردم است که ملاحظه کسی نشود و با قاطعیت جلوی دزدی آب گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه آلوده کردن محیط زسیت شرعا خلاف است ولو توسط دستگاه‌های متولی صورت گیرد، افزود: بنابراین اگر باید برای پسماند فکری می‌شده و نشده و محیط‌زیست را با چالش مواجه کرده، مسئولیت متوجه سیاست‌گذار و برنامه‌ریز و بودجه ریز و عامل است. چون مکرر عرض شد و توجه نشد در اینجا عرض می‌کنم، حتماً و حتماً و سریعاً نسبت به دفن زباله در حلقه درّه فکر اساسی شود.

آیت الله حسینی به مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اشاره کرد و گفت: تا امروز در ۶ خطبه تذکر داده ام، امروز هم عرض می‌کنم چرا می‌گذارید کار به بیانیه دانشجویی و تذکر مجدد بکشد و عده‌ای هم سوءاستفاده و موج سواری کنند.

وی ادامه داد: البته تا امروز کارکنان محترم بیمارستان آبروداری کرده‌اند و اجازه به خناسان برای سوءاستفاده نداده‌اند و نمی‌دهند، اما مسئولین محترم هم اقدام عاجل داشته باشند. توان حل مسئله به این راحتی را ندارید یا منافع عده‌ای دست و پای عده‌ی دیگر را بسته است؟ در این روز‌ها که به‌شدت به تخت بیمارستانی و امکانات درمانی احتیاج هست و سلامتی مردم مطرح است با درایت بیشتری عمل کنید.

گفتنی است؛ هفته گذشته عده‌ای از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان مقابل دادگستری این استان تجمع کردند. بسیج دانشجویی استان البرز نیز در بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و از مسئولان خواست هرچه سریعتر به حل مشکل این بیمارستان و شفاف سازی نحوه واگذاری آن بپردازند.   بیشتر بخوانید: تجمع کارکنان بیمارستان امام(ره) کرج در اعتراض به عدم پرداخت حقوق / بازنشسته‌هایی که حقوق نمی‌گیرند! مرهم زخم باشیم / پیگیری مطالبات بیمارستان امام خمینی(ره) کرج؛ این بار در توئیتر اخراج و بازداشت پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج نیست  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی امام جمعه کرج بسیج دانشجویی البرز بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در پاسخ به جنایات متعدد رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در ۱۳ فروردین در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات (وعده صادق) نام گرفت و غیرت ایران و ایرانی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید. سراسر مردم کشور از این اعلام قدرت و انتقام احساس غرور و ابراز شادی کردند. مردم شهر ‌همدان عصر امروز در میدان امام خمینی(ره) تجمع کرده و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

مردم ولایتمدار و غیرتمند همدان از این انتقام شیرین سرخوش بودند و ساعت‌ها با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار پرچم فلسطین، شعار (الله اکبر) و (مرگ بر اسرائیل) سر دادند.

آیت الله جبیب الله شعبانی عصر امروز با حضور در جمع مردم همدان در میدان امام(ره) ضمن قدردانی از مجموعه سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و اقشاری که در افتخار خلق شده برای کشور نقش موثری داشتند اظهار داشت: کاری که رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران که حمله به خاک یک کشور قلمداد می‌شود انجام داد، این اقدام بر خلاف تمام قوانین بین المللی است.

امام جمعه همدان بیان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی کار جاهلانه‌ای بود که هزینه‌های فراوانی را برای خود آنها به دنبال داشت و اتفاقی که دیشب رقم خورد عکس‌العمل طبیعی در برابر آن اقدام جاهلانه بود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم کشور بر همین بود و این اتفاق قدرت موشکی و پهپادی کشور را به خوبی نشان داد و شاید بشود گفت که دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته و ظهور و بروز یافته که معادلات سیاسی و اجتماعی منطقه را می‌تواند طراحی کند.

آیت الله شعبانی بیان کرد: به امید خداوند این مسئله برکات فراوانی برای کشور به دنبال داشته باشد و حتی فکر می‌کنم این اقدام از نظر اقتصادی نیز در بلند مدت به کشور کمک می‌کند.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227224 برچسب‌ها الله اکبر سوریه رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی اسرائیل دمشق ایران ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • دوران جدیدی در غرب آسیا شکل گرفته است
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی