Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین وبینار مجازی بین المللی بعثه مقام معظم رهبری در موسم حج ۹۹ با عنوان «بازخوانی پیام‌های مقام معظم رهبری به همایش جهانی حج» با حضور نخبگان و شخصیت‌هایی از کشور‌های مختلف اسلامی برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 20:18 - 10 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۴۸۲

خبرگزاری میزان – طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست مجازی بین‌المللی با عنوان «بازخوانی پیام‌های مقام معظم رهبری به همایش جهانی حج» فردا شنبه آینده (۱۱ مرداد ماه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و آیت الله حسینی بوشهری رئیس هیئت علمی بعثه مقام معظم رهبری برگزارخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست بین‌المللی که با حضور شخصیت‌ها و نخبگان علمی، فرهنگی و مذهبی از کشور‌های مختلف اسلامی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزارخواهد شد دومین نشست از سلسله نشست‌های معاونت امور بین الملل بعثه در موسم حج ۹۹ به شمار می‌رود.

این وبینارکه شخصیت‌هایی ازکشور‌های ترکیه، تونس، فیلیپین، بورکینافاسو، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارند در راستای بهره گیری مخاطبان، همزمان از بستر‌های فضای مجازی آپارات، اینستاگرام و هیات آنلاین و دیگر پلتفرم‌های رایج پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بیانیه بعثه مقام معظم رهبری همزمان با پنجمین سالگرد شهدای فاجعه منا

بر اساس این گزارش، قراراست نشست‌های مشابهی تا پایان موسم حج ۹۹، با موضوعات مختلف به همت معاونت امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری برگزار شود که در آن شخصیت‌ها و نخبگان ایرانی و غیرایرانی مشارکت و موضوعات مهم جهان اسلام را بررسی خواهند کرد.

گفتنی است، برگزاری نشست‌های حضوری طی سالیان گذشته همواره در حرمین شریفین صورت می‌گرفته و در دو سال اخیر علاوه بر همایش‌های حضوری از بستر فضای مجازی برای برگزاری برخی نشست‌ها استفاده شده است. امسال به دلیل حضور نداشتن حجاج خارجی در حج، نخستین سالی است که همایش‌ها فقط به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری بعثه مقام معظم رهبری بین المللی شخصیت ها نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید حسین حسینی فر دبیر علمی همایش گفت : در این کنفرانس دانشمندان ۱۰ کشور جهان شامل  آمریکا ، هند ،کانادا ، انگلیس ، پرتقال ، مالزی ، نیجریه ، بلژیک ، ایتالیا و پاکستان به صورت آنلاین حضور داشتند و پژوهش های خود را به ویژه در زمینه غذای آبزیان و ماهیان خاویاری به اشتراک گذاشتند.

رقیه صفری دبیر اجرایی همایش هم گفت : در این کنفرانس دو روزه راهکارهایی برای پیشرفت آبزی پروری ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل