Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@11:17:02 GMT

تب ۵۲ درجه در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۸۳۳

تب ۵۲ درجه در آبادان

رویداد۲۴محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات با رشد ابر و گاهی همراه با وزش باد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا یکشنبه هفته آینده در بعضی ساعات شاهد افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: طی امروز جمعه با توجه به بالابودن ضرایب ناپایداری در برخی مناطق به صورت نقطه‌ای احتمال رشد ابر و بارش‌های پراکنده و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای وجود خواهد داشت.

وی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۵۲.۵ و ایذه با ۲۷.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، هواشناسی ، دما سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد بارشی از فردا چهارشنبه تا پنج شنبه جاری در استان خبر داد و گفت: طی این مدت بارندگی (گاهی رگباری و برخی مناطق موقتی شدید)، وزش باد (گاهی شدید)، مه‌آلودگی، رعد و برق، احتمال تگرگ و کاهش نسبی دما به طور متوسط شش تا ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی از فردا چهارشنبه تا پنج شنبه جاری در استان گیلان است.

وی افزود: طی این مدت بارندگی (گاهی رگباری و برخی مناطق موقتی شدید)، وزش باد (گاهی شدید)، مه‌آلودگی، رعد و برق، احتمال تگرگ و کاهش نسبی دما به طور متوسط شش تا ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای سامانه بارشی در استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی منطقه‌ای، لغزندگی سطح جاده، کاهش دید افقی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال جاری شدن سیلاب موقتی، احتمال لغزش و رانش، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سازه‌ها و برخورد صاعقه از اثرات فعالیت این سامانه پیش‌بینی شده است.

دادرس تصریح کرد: شهروندان و مسافران طی این مدت از توقف، استقرار و برپایی چادر مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از وقوع حوادث و صدمات ناگواری انسانی، شهروندان و مسافران طی این مدت در هنگام کوهنوردی در مناطق کوهستانی، تردد در محورهای کوهستانی احتیاط و عشایر در جابجایی و کوچ اجتناب کنند.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: کشاورزان به ویژه گلخانه‌داران به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی نسبت به محکم کردن سازه‌ها و پوشش سقف اقدام کنند

کد خبر 739510

دیگر خبرها

  • هوای گیلان بهاری شد
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر