Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از رزمندگان نیروی الحشد الشعبی عراق با حضور در محل شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ضمن گرامی‌داشت یاد این شهیدان، با مرجعیت دینی عراق تجدید پیمان کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به مناسبت عید سعید قربان، نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق با حضور در محل استشهاد شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی، یاد و خاطره این دو شهید را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز رسانه‌ای «الحشدالشعبی»، تیپ ۱۲ این سازمان روز جمعه با حضور در محل ترور این شهیدان، با مرجعیت عالی شیعیان عراق در حمایت از کشور و مردم عراق در برابر هرگونه اقدام و تهدید تروریستی تجدید میثاق کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم، دست نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «ترور شهدای پیروزی (پیروزی بر داعش) جنایت قرن است».

 

نظامیان تروریست آمریکا دی ماه گذشته شهیدان سلیمانی و المهدی را به همراه نیروهای الحشد الشعبی در اقدامی تروریستی و خلاف عرف بین‌الملل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد ترور کردند. دو روز بعد از این اقدام تروریستی، پارلمان عراق به طرح اخراج نیروهای آمریکا از عراق رأی مثبت داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی عراق شهیدان سلیمانی المهندس الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی کالسو در استان بابل عراق که مقر فرماندهی حشدالشعبی است را بمباران کردند.

به گزارش «تابناک»؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در طول ساعات اخیر دست‌کم سه بار پایگاه نظام کالسو را هدف قرار دادند و به بمباران سنگین کالسو پرداختند. این پادگان مقر فرماندهی حشد الشعبی عراق و محل استقرار نیروهای زرهی و نیروهای تیپ ۲۷ سازمان حشد الشعبی است. 

 

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • حمله صهیونیست‌ها به پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل
  • لحظات حمله اسرائیل به مقر فرماندهی حشدالشعبی
  • بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار مهیب در یک پایگاه نظامی
  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • انفجار مقر فرماندهی حشد الشعبی در بابل عراق
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد +فیلم
  • انفجار در یک پایگاه نظامی در بغداد
  • انفجار در پایگاه مورد استفاده نیروهای حشد الشعبی در عراق + جزئیات