Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:43:31 GMT

لزوم بررسی لغو کنکور در آینده

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۹۰۴

لزوم بررسی لغو کنکور در آینده

محمد مهدى تندگویان، معاون امور جوانان با اشاره به لزوم بررسى لغو کنکور در توئیتر خود نوشت: لغو کنکور امسال برای مشمولان نظام وظیفه مشکل ساز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری کنکور امسال، خواستار ایجاد شرایطی برای پایان کنکور در سال های آینده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تندگویان در توییتر نوشت: بهترین توصیه ها برای  عزاداری محرم  در کلام‌ رهبری خطاب به منبریهاومداحان بیان شدولازم الاجراست ولی ظاهرانظام آموزش و پرورش ماحریف  مافیای کنکور  نیست گروهی که برای تامین منافع مالی نه سلامت وجان برای آنهااهمیت داردنه حجم ناامیدی  جوانان  در مواجه باکنکور واقدام به  مهاجرت  از ایران...

البته منظور بنده لغو تنها  کنکور   امسال نیست ماهیت برگزاری کنکور باید تبدیل به روشهای بهینه در ورود جوانان صاحب مهارت و استعداد به دانشگاهها باشد.

با حذف تنها کنکور امسال کمکی به جامعه جوانان کشور نخواهد شد بلاتکلیفی مشمولان وظیفه به وجود خواهد آمد و تقاضای دو برابری در سال آینده که بدتر خواهد بود موضوع کنکور یکبار برای همیشه باید در کشور تمام شود و در آمدهای آن به توسعه دانشگاها اختصاص یابد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توئیتر عزاداری کنکور معاون نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات برتر ۵ وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به شرح زیر است:   ۵۵ کیلوگرم: ۱- پیام احمدی ۲- سعید اسماعیلی ۳- محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان ۵- ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی ۶۳ کیلوگرم: ۱- سید طا‌ها موسوی ۲- محمد کمالی ۳- رامین بخشی و عباس برزگرزاده ۵- سید مصطفی رضایی و ماهان محمدی ۷۲ کیلوگرم: ۱- کیا رستمی ۲- امیررضا عیسوند ۳- احمدرضا محمدیان و امین خدایاری ۵- حسین طاهری مطلق و ابوالفضل عسگری ۸۲ کیلوگرم: ۱- محمدامین حسینی ۲- امیررضا آریامقدم ۳- آریا میردار منصور پناهی و رضا آذرشب ۴- امیرحسین نعمت زاده و مهدی مرادالیاسی ۹۷ کیلوگرم: ۱- حسین بالی ۲- علی جلالی عبدالوند ۳- روح اله حاجی وند و مهرزاد زیبالقا ۵- محمد محمودی و توحید محبی   رقابت‌های ۵ وزن دوم امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی