Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش شجاعیان تا این لحظه نمی تواند در ترکیب استقلال باشد.

فریبرز محمودزاده درباره عدم بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

اسماعیل خلیل‌زاده روز 23 دی 98، شجاعیان را از لیست تیم استقلال برای کل فصل حذف کرد. زمانی که مدیریت باشگاه، بازیکنی را به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج می‌کند، کارت بازی او باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز 9 تیر به بهاروند پیشنهاد کردم با توجه به بسته‌های پیشنهادی فیفا، درخواست‌های باشگاه‌ها بابت بازیکنان مصدوم و آکادمی خود و وقفه پنج ماهه مسابقات، بازیکنانی که مصدومیت آنها برطرف شده است، به تیم خود برگردند.

وی با بیان اینکه تعداد بازیکنان ورودی آکادمی‌ها به تیم‌ها به پنج بازیکن افزایش یافته است و سازمان لیگ همه باشگاه‌ها را به یک چشم دید، تصریح کرد:

بازگشت بازیکنان مصدوم را به استعلام از فیفا منوط کردیم. کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کرد که فیفا گفت تلاش کنید از بازیکنان آکادمی خود بهره ببرید. می‌دانم هواداران استقلال توجیه نمی‌شوند که این‌گونه شرح می‌دهم. فیفا به ورود بازیکنان آکادمی جواب مثبت داد، اما درباره بازیکنان مصدوم واضح صحبت نکرد. جلسه‌ای در این باره با دبیرکل فدراسیون خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

مجوز شجاعیان دقیقه 90 صادر می شود؟ دلخوری شجاعیان از اضافه نشدن به لیست استقلال 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس گزارش ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای