Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سایپا مقابل ماشین سازی به برتری دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم قعرنشین سایپا به مصاف ماشین سازی رفت و شاگردان ابراهیم صادقی در دقیقه پایانی بازی با گل آرمین سهرابیان به برتری رسید.

سایپا که از مدعیان سقوط به لیگ دسته اول است هر ۵ بازی گذشته خود را با تساوی پشت سر گذاشته‌ بود و برای فرار از منطقه سقوط به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آخرین برد شاگردان ابراهیم صادقی در لیگ برتر ۸ هفته می‌گذشت اما طلسم تساوی های این تیم بالاخره در دیدار با ماشین سازی که سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، شکست. 

سایپا در این دیدار بیشتر از تیم رقیب خود صاحب توپ بود و موقعیت های گل داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند.نکته این دیدار خطاهای پرتعداد بازیکنان دو تیم بود که بارها باعث قطع شدن جریان بازی شد.در این دیدار ماشین سازی هم روی ضدحملات صاحب موقعیت می شد اما شاگردان هومن فاضلی راه به جایی نبردند.

درحالی که همه منتظر سوت داور بودند و به نظر می رسید طلسم تساوی های سایپا شکسته نخواهد شد اما در دقیقه ۸۷ آرمین سهرابیان بعد از پرتاب اوت بلند، و طی رفت برگشت چند باره توپ این آرمین سهرابیان بود که ضربه نهایی را زد و تیمش را به گل رساند.در دقیقه 92 هم  امیرعلی صادقی از سایپا اخراج شد.

تیم سایپا با این پیروزی 27 امتیازی شد و تا رده دهم جدول بالا آمد. ماشین سازی با وجود شکست در جدول پایین نیامد و در رده یازدهم باقی ماند.

ترکیب سایپا
ممدحسین اکبر منادی، سعید محمد فرد، روزبه شاهعیلدوست، رضا جعفری، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی، حسین کامیاب، سید ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی، محمدصادق بارانی، مرتضی آقاخان

سرمربی: ابراهیم صادقی

 

ترکیب ماشین سازی:

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، عزیز معبودی، فردین عابدینی، شاهین توکلی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی خواه، بابک مرادی، محمد قادری، علی آل کثیر

سرمربی: هومن افاضلی

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال ماشین سازی آرمین سهرابیان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان به دنبال پیروزی برابر بحرین و به لطف برتری تیم ملی ایران برابر کویت راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا