Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:00:28 GMT

شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت/۳ نفر مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۳۹۹

شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت/۳ نفر مجروح شدند

سردار حسین خانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات شهادت این دو مرزبان گفت: روز گذشته یک دستگاه خودرو با دو سرنشین حین پایش و گشت و کمین نوار مرزی متوجه برخی تحرکات مرزی شدند متأسفانه در این عملیات، گروهبان‌یکم متین ساعدی و سرباز مهدی ملکی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین خانی با تسلیت شهادت دو مرزبان غیور کشورمان به خانواده‌های آنها عنوان کرد: در حال حاضر حال مرزبانان مجروح رو به بهبودی است.

آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان ۸۹۱ کیلومتر مرز مشترک دارد.

کد خبر 4987663

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی شهادت سردشت ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند ماه محرم آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از مجروح حادثه تروریستی چابهار

آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش تسنیم، به دنبال حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به ۲ شهرستان چابهار و راسک که در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه ۱۶ فروردین به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به‌طور همزمان به چهار نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی انجام شد، تعداد شهدای حادثه تروریستی در این عملیات‌ها به ۱۶ نفر رسید که از این تعداد هفت نفر اهل سنت بودند.

همچنین در این عملیات ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند.

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • درگذشت پدرشهیدان دهنوی در مشهد
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان مرزی هیرمند
  • آخرین وضعیت از مجروح حادثه تروریستی چابهار