Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:04:37 GMT

سهرابیان؛ مدافعی در نقش مهاجم (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۵۰۱

مدافع سابق تیم استقلال توانست بازهم برای تیمش گلزنی کند و سه امتیاز حیاتی را برای سایپا به ارمغان آورد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که سایپا و ماشین سازی در آستانه یک تساوی دیگر بودند، آرمین سهرابیان مدافع جلو کشیده سایپایی‌ها توانست برای تیمش گلزنی کند؛ او که سه هفته قبل توانسته بود در دقیقه 97 برای سایپا در مشهد گلزنی کند و یک امتیاز حساس را از دیدار با شهر خودرو برای تیمش به دست آورد، امشب توانست با گلی سه امتیازی سایپایی‌ها را از منطقه خطر فراری دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرمین سهرابیان بود بعد از پرتاب اوت بلند و طی رفت برگشت چند باره توپ توانست ضربه نهایی را بزند و توپ را وارد دروازه ماشین سازی کند تا ستاره اول دوئل سایپا و ماشین سازی نام گیرد؛ این سومین گل مدافع سایپایی‌ها در لیگ نوزدهم بود که توانست وارد دروازه حامد لک کند.

 

 

 

سایپا آرمین سهرابیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا آرمین سهرابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سوپر لیگای ایتالیا و در تلاش برای کسب رتبه پنجمی، تیم ورونا در شب درخشش امین اسماعیل نژاد توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل چیسترنا به برتری برسد.

در این دیدار ورونایی‌ها ست های بازی را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 15 و 27 بر 25 بردند تا به یک برد شیرین دیگر در این مرحله برسند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا در این بازی شب خوبی را سپری کرد و توانست بیست و سه امتیاز برای تیمش کسب کند که شامل هفده حمله، سه دفاع و سه سرویس بود. در تیم چیسترنا نیز تئو فاوره قطر پاسور فرانسوی دوازده امتیاز کسب کرد.

شاگردان رادوستین استوییچف به دنبال کسب رتبه پنجم و حضور در کاپ اروپا هستند.

دیگر خبرها

  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • خبرنگار سابق بی‌بی‌سی:ایران هیمنه اسراییل را از بین برد