Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@14:23:39 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 31 جولای 2020

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۹۰۵

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 31 جولای 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ آیتور کارانکا سرمربی بیرمنگام سیتی شد

آیتور کارانکا مدافع سابق رئال مادرید به عنوان سرمربی بیرمنگام سیتی انتخاب شد.

رسمی؛ ویکتور اوسیمن به ناپولی پیوست

ویکتور اوسیمن، مهاجم 21 ساله نیجریه ای پس از یک فصل درخشش در لیل فرانسه، با امضای قراردادی پنج ساله تا ژوئن 2025 به ناپولی نقل مکان کرد.

رسمی؛ اسون بوتمان به لیل پیوست

لیل تایید کرد که اسون بوتمان، مدافع میانی فصل گذشته آژاکس را در ازای 8 میلیون یورو خریداری کرده است.

رسمی؛ دایوت اوپامکانو قراردادش را با لایپزیش تمدید کرد

دایوت اوپامکانو، مدافع 21 ساله فرانسوی لایپزیش که قراردادش در سال 2021 به اتمام می رسید و مورد توجه مطرح ترین باشگاه های اروپا قرار داشت، به مدت دو فصل دیگر و تا سال 2023 با لایپزیش تمدید کرد.

غیر رسمی؛ بوراک ییلماز به لیل پیوست

به نقل از محمد بوحفصی، بوراک ییلماز، مهاجم 35 ساله بشیکتاش، سوپرلیگ ترکیه را ترک می کند تا جانشین ویکتور اوسیمن در لیل شود. 

اینتر برای جذب لیونل مسی 260 میلیون یورو دستمزد در نظر گرفته است

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر درحال برنامه ریزی و تامین بودجه برای انتقال لیونل مسی در سالیان آینده است. اینتر می تواند به کمک گروه سونینگ و اسپانسرهایی که در آینده با آنها قرارداد می بندد، قراردادی 4 ساله با دستمزد خالص حداقل 50 میلیون یورو در فصل برای جلب رضایت مسی تدارک ببیند. اینتر نزدیک 260 میلیون یورو برای دستمزد کلی لیونل مسی طی این 4 سال پیش بینی کرده است.

آرسنال برای فولارین بالوگون 8 میلیون پوند می خواهد

به نقل از اسکای، آرسنال به برنتفورد اطلاع داده است که برای خریدن فولارین بالوگون باید حداقل 8 میلیون پوند بپردازد. 

اورتون علاقه مند به جذب سرخیو رگیلون

به نقل از اسکای، اورتون با ارائه کردن پیشنهادی 18 میلیون پوندی برای سرخیو رگیلون، مدافع چپ رئال مادرید، حداقل از سه باشگاه لیگ برتری دیگر گوی سبقت را ربود. 

نماینده های گابریل ماگالاش برای مذاکره با باشگاه های لیگ برتری وارد انگلیس شدند

به نقل از اسکای، اورتون و منچستریونایتد دو باشگاه انگلیسی هستند که به گابریل ماگالاش علاقه دارند. ظاهرا این بازیکن که چیزی حدود 30 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت، قبل از اعمال قرنطینه در انگلیس در تست پزشکی اورتون شرکت کرده بود.

تاتنهام قصد فروش تانگوی اندومبله را ندارد

به نقل از اسکای، با وجود علاقه اینتر به جذب تانگوی اندومبله هافبک 23 ساله تیم ملی فرانسه و آغاز مذاکرات برای جذب او، تاتنهام علاقه ای به از دست دادن ستاره گرانقیمت تیمش ندارد.

رئال مادرید در پی جذب بنوا بادیاشیل

به نقل از آ اس، بنوا بادیاشیل، مدافع 19 ساله و 192 سانتی متری موناکو، توجه زیدان و رئال مادرید را جلب کرده است.

بارسلونا برای سمت چپ خط دفاعی داوید آلابا و خوان برنات را مدنظر دارد

به نقل از موندو دپورتیوو، با توجه به افت عملکرد جوردی آلبا و احتمال جدایی جونیور فیرپو، بارسلونا در نظر دارد یک مدافع چپ با کیفیت به ترکیب خود اضافه کند. داوید آلابا از بایرن مونیخ و خوان برنات از پاری سن ژرمن گزینه های بارسلونا هستند.

بارسلونا در پی جذب اریک گارسیا برای دفاع میانی

به نقل از موندو دپورتیوو، اریک گارسیا، مدافع 21 ساله اسپانیایی منچسترسیتی که محصول آکادمی بارسلونا است، گزینه اول بارسلونا برای تقویت قلب دفاع به شمار می رود. قرارداد اریک گارسیا در سال 2021 با منچسترسیتی به اتمام می رسد و با توجه به قطعی شدن انتقال ناتان آکه به منچسترسیتی، جایگاه اریک گارسیا در تیم گواردیولا مشخص نیست. از این رو بارسلونا امیدوار است این مدافع جوان را در تابستان 2020 به خدمت بگیرد.

الکس کویادو مورد توجه رئال سوسیداد

به نقل از موندو دپورتیوو، رئال سوسیداد قصد دارد الکس کویادو را به طور قرضی از بارسلونا به خدمت گیرد.

تورینو در پی جذب پاتریک شیک و یواخیم آندرسن

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، یواخیم آندرسن از لیون و پاتریک شیک از آاس رم گزینه های تورینو در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

تلاش تاتنهام برای جذب پیر امیل هویبرگ

به نقل از فابریتزیو رومانو، تاتنهام در تلاش است تا رضایت ساوتهمپتون برای فروش پیر امیل هویبرگ را به دست آورد.

آاس رم قصد فروش نیکولو زانیولو را ندارد

به نقل از فابریتزیو رومانو، تاتنهام به جذب نیکولو زانیولو علاقه دارد اما به این باشگاه انگلیسی گفته شده که باشگاه رم قصد فروش هافبک هجومی و جوان خود را ندارد.

احتمال بازگشت جرارد دلوفئو به میلان

جرارد دلوفئو از بازگشت به میلان استقبال می کند.  به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، این وینگر اسپانیایی از بازگشت به میلان، تیمی که بین ژانویه تا ژوئن 2017 در آن بازی کرد، استقبال می کند.

آرسنال در پی جذب فیلیپه کوتینیو

به نقل از رادیو کاتالونیا، آرسنال مذاکراتش را با بارسلونا بر سر انتقال فیلیپه کوتینیو هافبک 28 ساله بلوگرانا آغاز کرده است. توپچی ها از بارسلونا درخواست کرده اند که فیلیپه کوتینیو را به صورت قرضی به آرسنال منتقل کنند و دستمزد این بازیکن به صورت مشترک توسط هر دو باشگاه پرداخت شود.

دورتموند برای جانشینی جیدون سانچو، ممفیس دیپای را مدنظر دارد

به نقل از بیلد، دورتموند در نظر دارد در صورت جدایی جیدون سانچو از ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون به عنوان جانشین سانچو استفاده کند.

آرسنال در صورت دریافت پیشنهادی مناسب هکتور بیرین را می فروشد

به نقل از تلگراف، هکتور بیرین مدافع راست آرسنال ممکن است این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی ترک کند. این بازیکن اسپانیایی مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته و در صورت از راه رسیدن پیشنهادات، آرسنال به بررسی آنها خواهد پرداخت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل از اسکای نقل و انتقالات رئال مادرید اریک گارسیا میلیون یورو پی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ ستارگان قطر که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود به آخرین روزهای خود رسیده و تنها ۲ هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است.

السد در آستانه قهرمانی

در حال حاضر ۲۰ هفته از این رقابت‌ها سپری شده و تیم فوتبال «السد» با کسب ۴۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات است. «الریان» و «الغرافه» با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و «الوکره» هم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این مسابقات روز پنجم اردیبهشت برگزار خواهد و السد در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه برابر «شمال» موفق به کسب پیروزی شود و یا تیم‌های الریان و الوکره در دیدار برابر رقبای خود امتیاز از دست بدهند قهرمانی السد مسجل خواهد شد.

حزباوی و فتح لیگ ستارگان

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. در صورتی که السد بتواند در لیگ قطر به قهرمانی برسد این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر خواهد توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۸ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

یک فصل درخشان برای مدافع ۲۰ ساله

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.

درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

این مدافع ایرانی به لطف بازی‌های درخشانش در نهایت به تیم ملی هم راه پیدا کرد و در دیدار برابر ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان به میدان رفت و اگر این فصل برای او با قهرمانی لیگ قطر به اتمام برسد می‌تواند موفقیت‌های او را تکمیل کند.

کد خبر 6084663

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی