Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهریار از قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات به مساحت ۶۵ هزار و ۵۲۰ متر مربع خبر داد. تاریخ انتشار: 04:00 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۳۵۴

حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات خبر داد و بیان کرد: در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی واقع در روستای رنگرز، پس از صدور دستور قضایی با همکاری عوامل اداره جهاد کشاورزی ۶۵ هزار و ۵۲۰ متر مربع از اراضی زراعی آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب دماوند خاطرنشان کرد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز شامل ۴۴ مورد دیوار به مساحت هزار و ۸۸۰ متر مربع، ۱۵ بنا به مساحت ۳۷۰ متر مربع و هفت مورد محوطه سازی به اندازه ۶۵۰ متر مربع، ۱۰ عدد آلاچیق به مساحت ۲۱۰ متر مربع و پنج مورد استخر به مساحت ۱۴۰ متر مربع بوده است.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۹۱ هزار و ۷۷۸ متر مربع از اراضی ملی با ورود دادستانی در فیروزکوه وی تاکید کرد: دادستانی در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز هیچ گونه مسامحه‌ای با اشخاص نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شهریار آزادسازی اراضی اراضی زراعی اراضی ملی ساخت و ساز های غیرمجاز اراضی زراعی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاء مکانیزه برنج در آستارا

محمدرضا شهاب زاده، فرماندار شهرستان آستارا در آیین نخستین نشاء مکانیزه برنج گفت: اهمیت مکانیزاسیون و استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی بر کسی پوشیده نیست و کشت مکانیزه برنج مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه تولید در واحد سطح، افزایش بهره‌وری نیروی کار، کاهش سختی کار، کاهش ضایعات از طریق انجام به موقع عملیات زراعی و افزایش عملکرد در واحد سطح دارد.

او با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی شالیزاری در شهرستان آستارا وجود دارد، افزود: بیش از ۸ هزار تن برنج سفید از این اراضی تولید می‌شود که رقم برنج غالب منطقه هاشمی است.

فرماندار آستارا پیش بینی کرد: در یک هزار و ۹۲۰ هکتار معادل ۶۰ درصد از این اراضی نشاکاری مکانیزه انجام شود.

شهاب زاده گفت: امیدواریم با تمهیداتی که دولت اندیشیده بتوانیم سال زراعی پرخیر و برکتی را داشته باشیم.

او همچنین با بیان اینکه برنج یک محصول آسیب پذیر در مقابل آب و هوا است، از شالیکاران خواست بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند.

شهرستان مرزی بندر آستارا در غربی‌ترین نقطه استان گیلان قرار دارد. 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی