Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:39:54 GMT

۵۴۰ فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در خمین ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۲۲۵

۵۴۰ فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در خمین ایجاد شد

«احمد اسدی» روز ‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کسب و کارهای ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات اشتغال بنیاد برکت خمین در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی، تولید عسل، چوب، ایجاد گلخانه و تولید پوشاک بوده است.
وی ادامه داد: طرح سحاب (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت»)از پارسال با هدف رفع محرومیت در زادگاه امام راحل آغاز شد و چهار تسهیلگر در اجرای این طرح حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در خمین اقشار آسیب پذیر و جوانان تحصیل کرده بدون شغل را در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزا از سوی این بنیاد بیان کرد.
اسدی با اشاره به اینکه  ۲ هزار متقاضی از خمین در طرح سحاب ثبت نام کردند، اظهار داشت: اجرای این طرح در ۷۱ روستای دارای بیش از ۵۰ خانوار خمین پی گرفته شده  ومتقاضیان در ۵۴  روستا توانستند در سامانه ثبت‌نام کنند. 
وی یادآور شد: ایجاد ۴۸۲ فرصت شغلی از سوی این نهاد در قالب طرح سحاب مناطق روستایی این شهرستان امسال تکلیف شده و اقدامات گسترده‌ای برای تحقق این برنامه آغاز شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در خمین اظهارداشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای هر طرح شغلی فردمحور در مناطق روستایی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌کند.
وی افزود: طرح‌های اشتغالزای فردمحور در بخش‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی، پرورش قارچ، دام سبک، پرورش شتر، پرورش زنبور عسل، ماکیان و بوقلمون، ماهیان سردآبی، نجاری، تولید کیف، کفش و پوشاک، قالی‌بافی، دانش بنیان و گلخانه حمایت مالی می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در خمین گفت: ۶۰۰ نفر در حوزه تولید پوشاک در خمین فعالیت دارند و این شهرستان ظرفیت برندسازی در حوزه کیف و پوشاک را دارد.
اسدی افزود: در سطح استان مرکزی برند پوشاک وجود ندارد و خمین می تواند در مدت سه سال به قطب تولید پوشاک در کشور و استان تبدیل شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها خمین تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بنیاد برکت خمین تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی بنیاد برکت اشتغال زایی بنیاد برکت بنیاد برکت در خمین طرح های اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در دیدار با سیدمجید هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور در امور صنعت، گفت: خروجی حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور و این هیات از وزارت کشور در استان، منتج به تحولی در راستای جهش تولید با مشارکت مردم در استان خواهد بود.

وی افزود: استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی از جمله نفت، گاز، کشاورزی و گردشگری سلامت دارد و با توجه به این‌که نزدیک‌ترین مرز با کشور عراق است باید در این حوزه‌ها کار شود و استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام بیان داشت: در حوزه بهره‌وری چهار حوزه اصلی گردشگری، آب نفت و گاز مورد توجه بوده است و هیجده کمیته با این چهار بخش اصلی به منظور بهره‌وری و ارتقای تولید و رشد در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز دارد و بخشی از این ظرفیت‌ها بالقوه و بخشی بالفعل است که باید از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های پایین دستی و تامین خوراک صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی استان استفاده شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، پتروشیمی ایلام و شرکت ارغوان گستر است که با حضور تیم وزارت کشور در استان انتظار می‌رود هر چه زودتر این ظرفیت‌ها به نتیجه برسد و شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

وی اضافه کرد: در مهار آب‌های سطحی و جاری در سطح استان نیز لازم توجه شود و اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است و سد میمه از پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی برخوردار است. در دولت سیزدهم در مهار آب‌های سطحی اقدامات بسیار ارزشمندی شده است و آبی که مهار می‌شود در صنعت، شرب و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد

وی با اشاره به پارک پلی‌پروپیلن، گفت: به زودی تیمی وارد استان می‌شود و واگذاری زمین‌ها در منطقه آزاد در دست اقدام است که فرصت خوبی برای صادرات، اشتغال و توسعه استان است و اشتغال قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.

بهرام‌نیا بیان داشت: فاز اول سامانه گرمسیری تکمیل شده و فاز دوم نیز در آینده تکمیل می‌شود. پتروشیمی دره‌شهر در مرحله نهایی برای آغاز کار اجرایی و پتروشیمی هلیلان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با افتتاح این طرح‌ها تحولی در حوزه اشتغال، انرژی و تولید در استان ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۲ واحد از تعداد ۴۷۰ واحد نیمه‌تعطیل در استان احیا و فعال شده است. تمام انرژی ما در راستای چرخیدن چرخ کارخانه‌ها و واحدهای نیمه فعال و ایجاد اشتغال در استان است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: استان ایلام، استانی غنی است که با این همه ظرفیت و پتانسیلی که در استان وجود دارد در آینده نزدیک از استان‌های برخوردار کشور خواهد بود.

کد خبر 6088575

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور