Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ایزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه تسهیلات اشتغالزایی و پیگیری سایر نیازهای آنها در این مورد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کار شناسایی و ارائه خدمات مختلف به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و آسیب دیدگان کرونا با همکاری مردم و مراکز نیکوکاری ادامه دارد.

این مسوول اظهار کرد: برای حمایت از خانواده‌های نیازمند واقعی در کنار حمایت دولت به همراهی خیران به خصوص در مناطق محروم روستایی نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی گفت: هم‌اکنون ۹ مرکز نیکوکاری شهری و روستایی برای جذب کمک‌های مردی و حمایت از آسیب دیدگان کرونا نقش مهمی در شهرستان فعال است .   

هم‌اکنون یک هزار و ۵۰۰ خانوار شامل سه هزار و ۴۰۰ مددجو از خدمات کمیته امداد مهریز استفاده می‌کنند و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد از حمایت های کمتیه امداد استان یرخوردار هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد کمیته امداد امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد کمیته امداد امام خمینی ره ویروس کرونا یزد کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش مشتریان | این لباس رو یک نفری نمی تونی بپوشی ...! | ویدئو
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان