Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:31:40 GMT

ظرفیت های پنهان جاذبه های گردشگری چیتاب

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۶۸۶

ظرفیت های پنهان جاذبه های گردشگری چیتاب

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جاذبه های گردشگری چیتاب ظرفیت بالایی برای ایجاد درآمدهای پایدار دارد.

"عزیز فیلی" در نشست شورای اداری این بخش به موقعیت ویژه جغرافیایی کبگیان اشاره کرد و افزود: این بخش دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ورودی دارشاهی به چیتاب، تصریح کرد: با ساخت پل ورودی و تکمیل جاده چیتاب و اتصال آن به محور پاتاوه_دهدشت بخش اعظمی از مشکلات این منطقه برطرف شده و از بن بست خارج می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از جاده چیتاب از عدم پیشرفت فیزیکی مناسب این پروژه، گلایه و اظهار کرد: با تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان ادامه عملیات اجرایی این پروژه تسریع یابد.
فیلی تاکید کرد: در ادامه تخصیص اعتبارات امید است در ۶ ماهه دوم امسال این پروژه به مردم این خطه تحویل داده شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بودجه سالانه تعریف شده شهرداری چیتاب در سال ۹۸ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود، ادامه داد: ولی دولت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به این شهرداری کمک کرد که نسبت به اعتبار سالانه این شهرداری سهم بالایی از سوی دولت اعطا شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملکرد شهرداری چیتاب به نسبت سایر شهرداری های استان مطلوب است، بیان کرد: این شهرداری به علت نداشتن نیروی مازاد و وجود نیروهای فنی رشد خوبی داشته است.
فیلی میزان معوقات شهرداری چیتاب را به نسبت سایر شهرداری های استان کم دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می شود با تخصیص اعتبار ساختمان این شهرداری تکمیل و از حالت استیجاری خارج شود.
وی خواستار تعریف پروژه های گردشگری در این بخش شد و تصریح کرد: ایده هایی برای زیباسازی شهر باتوجه به بافت بومی منطقه اجرایی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا با دریافت تسهیلات کم بهره می توان فضای زیبای گردشگری در کنار رودخانه ایجاد کرد.
فیلی تاکید کرد: از محل اعتبارات استانی ۷۰۰ میلیون تومان برای این شهرداری پیش بینی شده که امید است در آینده نزدیک تخصیص یابد.
وی به پیشنهاد مسئولان محلی بخش چیتاب برای ساخت پارک در این منطقه پاسخ مثبت داد و ادامه داد: شهرداری در حال حاضر یک زمین ۱۰ هکتاری برای این طرح پیش بینی کرده که امید است اقدامات لازم برای اجرایی شدن این پروژه نیز انجام شود تا مردم منطقه از فضایی مفرح و زیبا برای گشت و گذار در طبیعت بکر این منطقه برخوردار شوند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، "عزیز فیلی" معاون عمرانی استاندار با همراهی جمعی از مدیران کل ستادی و استانی ضمن حضور در شورای اداری بخش کبگیان از پروژه های مختلف این بخش بازدید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد جاذبه گردشگری درآمد استاندار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی