Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۳۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۲ مردادماه در ورزشگاه شهدا رفسنجان میهمان مس رفسنجان است.

فجری‌ها که مدت هاست شرایط نامطلوبی را تجربه می‌کنند و از کسب پیروزی بازماندند برای این دیدار از وجود ۹ بازیکن و چهار عضو کادرفنی خود بدلیل ابتلا به ویروس کرونا محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان هفته ۳۱، مس رفسنجان با ۶۰ امتیاز صدرنشین مسابقات محسوب می‌شود و بازیکنان مس با پیروزی در این بازی، صعود خود را به لیگ برتر جشن خواهند گرفت.

فجر شهید سپاسی شیراز هم با ۳۹ امتیاز جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

داوود مهابادی و شاگردانش در هفته ۳۱ ناکام بودند و با یک گل مغلوب میهمان خود نود ارومیه شدند و مس رفسنجان هم در کمال تعجب ۳-یک نتیجه را مقابل خوشه طلایی ساوه واگذار کرد.

سید علی اصغر مومنی و کمک هایش هاشم خدابنده لو و رضا بابارئیسی قضاوت دیدار مس رفسنجان و فجر شهید سپاسی شیراز را برعهده دارند.

بازی برگشت این دوتیم در هفته ۱۵ دور برگشت نهم آذرماه ۹۸ در شیراز برگزار شد و فجر شهید سپاسی با گل‌های بابا محمدی و محمدحسین کریم زاده در مقابل تک گل وحید فارغ با نتیجه ۲-یک به برتری دست یافتند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی لیگ دسته یک مس رفسنجان فجر شهید سپاسی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)