Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:32:31 GMT

حمایت کمیته امداد از ۸۸۰ مددجوی سادات در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۸۰۲

حمایت کمیته امداد از ۸۸۰ مددجوی سادات در قزوین

فرهادی با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری کمک به خانواده های سادات نیازمند به مناسبت عید غدیر گفت: ۸۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان قزوین، سادات هستند.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم قرار داریم که یکی از اعیاد مهم ما شیعیان است و این عید هم فرصتی است تا مردم نیکوکار کمک های خود را به افراد نیازمند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه امسال، عید سعید غدیر خم مانند سال گذشته نیست از این رو خانواده های سادات می توانند برای خانواده های سادات نیازمند کمک هایی را داشته باشند و در واقع به این خانواده ها عیدی دهند.

 

وی عنوان کرد: این آمادگی در کمیته امداد وجود دارد که کمک سادات دریافت شود و به خانواده های سادات نیازمند رسانده شود و در واقع با کمک های این خانواده ها، بسته های غذایی آماده و بین نیازمندان توزیع می شود که امیدواریم از فرصت عید غدیر خم به بهترین شکل استفاده شود.

 

فرهادی اعلام کرد: در طرح اکرام ایتام، 108 نفر از فرزندان زیرپوشش کمیته امداد استان از سادات بوده و همچنین 880 نفر از مددجویان کمیته امداد استان هم سادات هستند.

 

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم قزوین در کمک به نیازمندان توضیح داد: یکی از مراکز فعال در زمینه جذب کمک های مردمی، مراکز نیکوکاری است که در استان قزوین 73 مرکز نیکوکاری فعال است و با وجود همه مشکلات درصدد هستیم تا پایان سال این تعداد به 129 مرکز برسد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین یادآور شد: در واقع با این اقدام، کار مردم به خود مردم واگذار می شود و یکی از فعالیت های دیگر ما همکاری با موسسات خیریه است که 64 موسسه خیریه در استان وجود دارد که با 21 موسسه تعامل داریم و تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سادات عید غدیر خم کمیته امداد خانواده های سادات کمیته امداد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم

  رییس کمیته امداد دزفول خوزستان گفت: خیر دزفولی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۹۳۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد دزفول، یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

رییس کمیته امداد دزفول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشرهای جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دزفول به صورت منظم از ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی، نفس کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیازهای اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در دزفول چهار میلیون ریال است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک خیّر مدرسه ساز  درگذشت

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی