Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیّران بوکانی ضمن پیوستن به کمپین #کمک_مومنانه ، بر لزوم حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در این کمپین تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، همزمان با عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت و بنا به فرمان مقام معظم رهبری در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا، مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با مشارکت سپاه و دیگر ارگانها در سطح کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش بزرگ و خداپسندانه که در حوزه های مختلفی همچون اهدای جهیزیه به نو عروسان، اهدای بسته های معیشتی به خانوارهای آسیب دیده از کرونا، محرومیت زدایی و … انجام خواهد پذیرفت خیرین نیز با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری نقش ویژه ای در این اقدام نیک و خداپسندانه ایفا خواهند کرد.

در شهرستان بوکان نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی شروع کرونا ویروس پا به پای دیگر ارگان های شهرستانی در راستای مبارزه با گسترش ویروس و همچون کمک به اقشار مختلف آسیب دیده از آن گام های ویژه ای برداشته که در این میان خیرین به نام شهرستان نیز کمک های چشم گیری به این اقدام خداپسندانه انجام داده اند.

حال با شروع مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه، خیرین بوکانی بار دیگر آمادگی خود را برای پیوستن به کمپین بزرگ #کمک_مومنانه که در طول این مدت جمع آوری شده و به دست خانوارهای کم درآمد خواهد رسید، اعلام کردند.

* همدلی و یکصدایی لازمه یاری رساندن به نیازمندان

در همین راستا، «جعفر اصلانی» یکی از خیران به نام بوکان و مدیرعامل خیرین مدرسه ساز شهرستان که تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای را در راستای رفع محرومیت بویژه در خصوص مدرسه سازی در سطح روستاهای منطقه انجام داده، با پیوستن به این کمپین بزرگ عنوان کرد: در این روزهای سخت که بسیاری از مردم از مشکلات معیشتی رنج می برند لازم است همه یک دل و یک صدا به یاری آنان بشتابیم.

وی ادامه داد: همچنان که سپاه در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه بسیار تلاش کرد تا با اهدای بسته های معیشتی به یاری اقشار آسیب دیده از کرونا برود این بار نیز به امید خدا این ماموریت و رزمایش به نحو احسن به انجام خواهد رسید.

اصلانی، گفت: برخود وظیفه می دانم که در این اقدام نیک و خدا پسندانه همراه و همگام با بسیجیان بوکانی هر چه در توان داشته باشم در راستای کاهش آلام درد معیشتی خوانواده های نیازمند بوکانی گام بردارم.

* کمک به نیازمندان وظیفه شرعی تمام مسلمانان است

«خالد ایلخانی زاده» نیز به عنوان یکی از خیرین به نام شهرستان با پیوستن به این کمپین، ابراز داشت: کمک به نیازمندان به ویژه در این شرایط سخت یک وظیفه شرعی است.

وی ادامه داد: پیوستن به این کار خداپسندانه برای من افتخاری بسیار بزرگ است و امید دارم لیاقت آن را داشته باشم تا در کنار سبز پوشان مدافع امنیت به یاری نیازمندان بشتابیم.

همچنین بسیاری از ماموستاها و شخصیت های فرهنگی و ورزشی شهرستان نیز با اعلام آمادگی برای پیوستن به کمپین فقط به عشق علی آمادگی خود را برای جمع آوری کمک های نقدی جهت تهیه بسته های معیشتی و پخش آن در میان خانوارهای نیازمند بوکانی اعلام کردند.

امید است با همدلی و وحدت ایجاد شده سایه شوم کرونا ویروس از سر ایران اسلامی و جهان کم شود و درد معیشتی مردم نیز آرام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیب دیده کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تقویت بخش خصوصی را باعث تقویت اقتصاد و خیر و برکت برای جامعه و کشور دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی در دیدار رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس که در محل دفتر امام جمعه اهل سنت بندرعباس برگزار شد، بر توجه به خواسته‌های بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه و کشوری که اقتصاد قوی نداشته باشد، آن کشور قائم نیست و به تعبیر قرآن کریم قاعد است از این رو اسلام و قرآن بر داشتن اقتصاد قوی تاکید دارد.

وی ادامه داد: مال باعث قیام می‌شود و کشوری که مال نداشته باشد در مقابل دیگران ضعیف است و نمی‌تواند موفق باشد.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، تقویت بخش خصوصی باعث تقویت تمام جامعه می‌شود و اگر شما قوی شوید بقیه نهادها هم می‌توانند قوی شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید به دغدغه‌های بخش خصوصی توجه شود به طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید نگاه‌های غیر‌تخصصی کنار گذاشته شود و اگر قرار است به تعطیلی‌ها اضافه شود نباید فاصله روزهای کاری‌مان را با دیگر کشورها زیاد کنیم.

به گفته شیخ جمالی، اگر قرار است تعداد روزهای تعطیلی را افزایش دهیم بهترین زمان، روز شنبه است که می‌تواند در زمانه‌ای که ما تصمیم‌گیر اقتصاد جهانی نیستیم و تابعی از آن هستیم به دغدغه بخش خصوصی به ویژه تجار که در تعامل با جهان هستند جامه عمل بپوشاند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس در این زمینه دغدغه‌های بخش خصوصی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: عملکرد مجموعه اتاق بازرگانی در مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگان بندرعباس نیز با اشاره به اقدامات این مجموعه افزود: تلاش های اتاق بازرگانی در راستای تقویت بخش خصوصی است و در کنار وظایف اصلی خود در زمینه‌های مسئولیت‌های اجتماعی نیز مشارکت فعالانه ای داشته است.

به گفته وی، اتاق بازرگانی بندرعباس در حوادث مختلف از جمله کرونا، سیل، زلزله سایه خوش و... مشارکت داشته است.

صفا همچنین به مشارکت اتاق بازرگانی در مدرسه‌سازی افزود: در دوره گذشته به تعهدات خود در ساخت 14 مدرسه عمل کردیم که در دوره جدید نیز همین میزان مدرسه ساخته می شود.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان همچنین با انتقاد از طرح تعطیلی پنجشنبه ها تصریح کرد: این طرح ضربه سنگینی به تجار وارد می کند و عملا با دو روز تعطیلی خودمان و دو روز تعطیلی جهانی، می توان گفت که چهار روز در هفته از ارتباط با جهان عقب خواهیم افتاد.

صفا به ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: خوشبختانه با تلاش های دو دوره اخیر جایگاه اتاق بازرگانی هرمزگان از 34 به رتبه ششم ارتقا یافته است.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • فضیلت‌های اخلاقی تحقق جامعه آرمانی را رقم می‌زند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه