Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قریشی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا روال شروع به کار مدارس فوتبال در استان کردستان همانند سالیان گذشته نباشد و تاکنون در این بخش فعالیتی آغاز نشده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در تمامی حوزه‌ها از جمله فعالیت‌های ورزشی فوتبال، افزود: با توجه به دستورات وزارت بهداشت بازگشایی مدارس فوتبال تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت فوتبال استان کردستان با اشاره به تأخیر در آغاز به کار فعالیت مدارس فوتبال در این استان، ادامه داد: متأسفانه به جز یکی دو مورد محدود تاکنون کسی برای بازگشایی مدارس فوتبال به هیأت فوتبال استان کردستان مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به اهمیت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان، افزود: در صورت بازگشایی مدارس فوتبال باید آموزش‌های لازم در راستای توجیه کودکان و اعضای خانواده‌های آنها برای حضور در مدارس فوتبال ارائه شود.

قریشی با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر فعالیت مدارس فوتبال در استان کردستان، بیان کرد: با توجه به اینکه کودکان می‌توانند ناقل کرونا باشند باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت صورت گرفته و در این راستا افزایش نظارت‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به روند کاهش تمایل مردم برای حضور در مکان‌های ورزشی به ویژه فوتبال، گفت: تنها نگرانی هیأت فوتبال استان کردستان این است که حضور در این رشته ورزشی عاملی برای شیوع کرونا نشود و به همین دلیل تاکنون فعالیت‌ها به صورت محدود دنبال شده است.

کد خبر 4987253

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس فوتبال شیوع کرونا فوتبال ورزش و جوانان کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ازدواج ستاد مقابله با کرونا بیرجند ماه محرم مجلس شورای اسلامی استان کردستان مدارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد

مدیرکل مدیریت بهداشت و بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی ایران گفت: اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از اولویت‌های سازمان دامپزشکی در حوزه طیور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید کرمی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست با مدیرکل دامپزشکی استان اظهار کرد: دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور در سال جاری سه برنامه را در دستور کار دارد که تقسیم بندی مناطق کشور به مناطق با ریسک بالا، ریسک پایین و مناطق بدون ریسک نخستین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های بهداشتی دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور بر اساس این تقسیم‌بندی‌ها متغیر خواهد بود، گفت: همچنین اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از دیگر مواردی است که به عنوان اولویت‌های دفتر طیور در کنار اجرای سایر برنامه‌ها در دستور کار دارد.

مدیرکل بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت استان قزوین علی‌رغم تراکم بالای واحدهای پرورش طیور مناسب است، اضافه کرد: بنابراین این استان می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب در رعایت ضوابط امنیت زیستی و پیشگیری و کنترل بیماری‌های طیور در سطح کشور مطرح شود؛ چرا که تا کنون در بحث بیماری‌ها موفق عمل شده است.

مهدی جلوخانی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم در این دیدار گفت: استان قزوین دارای واحدهای اجداد تخم گذار منحصر به فرد در کشور و همچنین یک واحد اجداد گوشتی است و با توجه به کمیت و ظرفیت واحدهای مادر تخم گذار و گوشتی و همچنین نیمچه گوشتی و تخم گذار تجاری مراقبت ویژه ای را از منظر اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای طلب می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن اشاره به کمبود نیروی کارشناسی در اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشریح کرد: نخستین واحد جوجه‌کشی دارای رتبه A+ در استان قزوین قرار دارد و همچنین ظرفیت تولید طیور در استان قزوین بیش از ۲۷ میلیون قطعه است که بیش از ۱۶ میلیون قطعه در حال حاضر فعال هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا اداره کل دامپزشکی برنامه‌های مراقبت فعال و غیرفعال، نمونه‌برداری‌های دوره‌ای، تشکیل جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی ذیربط و اطلاع‌رسانی‌های بهداشتی از طریق ارسال پیامک، توزیع پوستر، بروشور و کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 745604

دیگر خبرها

  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"