Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یک سال از قهرمانی تیم والیبال جوانان در جهان گذشت. قهرمانیِ که به دلیل تاریخ سازی با واکنش‌های بسیاری همراه شد و پیام‌های تبریک مسئولان ورزشی و غیر ورزشی را به دنبال داشت. سران نخست مملکت ابراز خوشحالی خود از دلاوری بلندقامتان آینده دار تیم ملی والیبال در عرصه جهانی را در پیام های جداگانه نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که با کادر ایرانی به جنگ با رقبای قدرتمند خود رفت و در نهایت در خاک بحرین در حالی در بازی فینال تیم قدرتمند ایتالیا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد که حتی خبری از پخش زنده تلویزیون نبود و علاقه مندان و خانواده های ملی پوشان برای تماشای درخشش جوانان کشور دست به دامان اینترنت شدند.

 تا جاییکه وزیر جوان نیز پس از قهرمانی تیم ملی در توئییتی با کنایه گفت: « بیست! جوانان والیبالی ایران، گل کاشتند و حالا قهرمان جهانند. عالی بودن و عالی نتیجه گرفتند. بازی هیجان‌انگیز آنها را مستقیم از طریق تلویزیون اینترنتی دیدم، بی‌نظیر بودند»!

تیم جوانان در آستانه خلق یک شگفتی و تاریخ سازی بود اما بازی تماشایی آنها حتی در فینال پخش نشد. تیم قهرمان شد و ناگهان بمب خبری زده شد و سیر پیام های تبریک مسئولان سرازیر شد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت در واکنش به پیروزی جوانان والیبالیست توئیتی منتشر کرد و نوشت: «قهرمانی جهان بر والیبالیست‌های جوان و ملت ایران مبارک‌ باد. دولت و همه مردم از پیروزی شما خوشحال شدند. در دوران تحریم اقتصادی و فشار برای انزوای ایران، این پیروزی بیش از هر زمان دیگری برای مردم شیرین است. موفقیت شما نشان داد با سخت‌کوشی و امید، می‌توانیم در همه عرصه‌ها موفق شویم.»

ربیعی به خوبی به تحریم و فشار بر انزوای ایران اشاره کرد. والیبالیست های جوان با درک تمام مسائل با غیرت و تلاش ستودنی مقابل رقبایی از جان مایه گذاشتند که با بهترین امکانات در میدان حاضر شدند اما در نهایت غرور جوانان ایرانی بر امکانات رقبا غلبه کرد تا نام، پرچم و سرود ایران بالاتر از از حریفان قرار و طنین انداز شود.

رئیس جمهور نیز گفت: «قهرمانی مقتدرانه جوانان ایران در مسابقات جهانی والیبال، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای والیبال ایران عزیز ماست. این موفقیت غرورآفرین بر ملت ایران، بلندقامتان پرتلاش تیم ملی و مدیران و مربیان تیم مبارک باد».

پیام تبریک رئیس جمهور  نوید آینده ای درخشان برای والیبال ایران زمین خبر داد اما چگونه؟

علی لاریجانی، رئیس مجلس: «این افتخارآفرینی که برای اولین بار در طول تاریخ این رقابتها بدست آمد جلوه هایی از غیرت و رشادت جوانان ایران اسلامی را به رخ  کشید که با همت خود توانستند بر تمامی رقبای نام آور دنیا پیروز گردند .
اینجانب ضمن عرض تبریک این موفقیت تاریخی و درخشان به ملت شریف ایران ، بازیکنان ، کادر فنی و خانواده های آنان‌ ، امیدوارم‌ همواره شاهد سربلندی و پیروزی جوانان کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم .

غیرت و رشادت نیز کلید واژه های پیام تبریک رئیس مجلس بود که امید به آینده برای درخشش بیش تر تداعی شد.

حال یک سال از تاریخ سازی گذشته است و پیام های شیرین تبریک در کنار وعده های عملی نشده در مقابل چشم بازیکنان قرار دارد. دیدار با رهبری و معاف شدن بازیکنان از سربازی تنها تجلیل شیرین تیم ملی بود.

بازیکنانی که نمایش قدرت آنها از دریچه رسانه ملی پخش نشد پس از بازگشت نیز شاهد تماشا و شنیدن پیام های رنگارنگ و وعده های زیبا بودند. بازیکنانی که پشتوانه قدرتمند تیم بزرگسال خواهند بود و امید برای قهرمانی و تاریخ سازی در رده بزرگسالان را نیز در دل زنده نگاه می دارند این روزها با دلسردی و یاس مواجه شدند. دلسردی که از بی مهری مسئولان نشات می گیرد که فقط در زمان خلق شگفتی و افتخار در کنار آنها هستند اما سپس به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

این تیم حدود یک سال است علی رغم عدم تحقق وعده‌ها بلاتکلیف رها شده است و خبری از اردو و آماده سازی نیست. شاید بهتر بود بجای سیل عظیم تبریکات برنامه ریزی مدون برای این تیم در نظر گرفته شود تا برای تکرار قهرمانی و همچنین تاریخ سازی در رده بزرگسالان امید و انگیزه داشتند.

کد خبر 4986497 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال جوانان ایران والیبال مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران والیبال یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان فرهاد مجیدی فوتسال تاریخ سازی تیم ملی وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: ۲۹ فروردین یادآور جهاد همه جانبه نیروی ارتش جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دست برتر قدرت منطقه و جهان است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نگرش پوشالی قدرت نمایی استکبار را تغییر داد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به وجود روحیه معنویت و ایمانی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ایمان و باورهای دینی بزرگترین پشتوانه یگان‌های نظامی و ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه اسرائیل در مقابل قدرت ایران افزود: عملیات وعده صادق نسخه قدرت پوشالی اسرائیل را پیچید.

امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی‌های یگان‌های نظامی و ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ایمان، تقوا و باورهای اعتقادی در کنار قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار آفرین شده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه عملیات وعده صادق آغاز حرکت نابودی اسرائیل است، گفت: جمهوری اسلامی با وعده صادق تابوی قدرت پوشالی اسرائیل را شکست.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام شاهراه‌های آبی دنیا را فتح کرد، افزود: قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد.

کد خبر 6080593

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای مهم «وعده صادق» بود
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد