Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در جمع عده انگشت شماری از حامیان خود در ایالت فلوریدا به حمله دوباره به رقیب دموکرات خود در انتخابات آمریکا و نیز پشتیبانی از اقدامات خشونت آمیز پلیس این کشور پرداخت.

دونالد ترامپ با تاکید دوباره به حفظ بودجه پلیس اعلام کرد مادامی که من رئیس جمهور هستم بودجه پلیس قطع نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین با استفاده از لفظ «آنارشیست‌های حرفه ای» برای معترضان ضد نژادپرستی گفت آن‌ها در پورتلند در حال آشوب هستند. رئیس جمهور آمریکا همچنین تلاش کرد تا از آب گل آلود اعتراضات ضد نژادپرستی به نفع خود بهره گرفته و مدعی شد دموکرات‌ها در سراسر آمریکا درصدد نابود کردن پلیس هستند.

او در سخنرانی خود دموکرات‌های رقیب را بی نصیب نگذاشت و از برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت به عنوان بازنده‌ای بزرگ یاد کرد. ترامپ در ادامه از پیروزی احتمالی جو بایدن سخن به میان آورد و گفت: در صورت راهیابی او به کاخ سفید آشوب و خونریزی سراسر آمریکا را فراخواهد گرفت. نه جای امنی وجود خواهد داشت و نه صلح و عدالتی.

این در حالی است که اعتراضات ضد نژادپرستی خشونت آمیز در آمریکا در دوران ریاست جمهوری او در حال وقوع است.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسئله دیوار مرزی مکزیک پرداخت و گفت تا پایان امسال یا اوایل سال آینده این پروژه تکمیل خواهد شد. به ادعای ترامپ، در حالی که این دیوار در حال بالا رفتن است، هیچ چیزی قادر به عبور از آن نیست.

چین نیز از اظهارات بامداد شنبه ترامپ در فلوریدا بی نصیب نماند. او با اشاره به بحران شیوع کرونا در آمریکا گفت: ما چین را فراموش نکردیم. اما تا ۹۰ روز دیگر بار دیگر می‌توانم با مردم دست دهم.

این در حالی بود که در تجمع فلوریدا نه تنها پروتکل‌های اولیه بهداشتی رعایت نشد بلکه هیچیک از همراهان و طرفداران ترامپ نیز از ماسک استفاده نکردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد

به گزارش قدس آنلاین، اوربان در اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر طرفداران "صلح" و نه "جنگ"، در انتخابات ماه ژوئن (خرداد) پارلمان اروپا و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) پیروز شوند، پایان جنگ در اوکراین امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توقف جنگ طلبان در اوکراین، افزود: جنگ در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ خاتمه می یابد.

به عقیده نخست وزیر مجارستان، چنانچه صلح طلبان در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند، تصمیمات نظامی در این قاره کند، متوقف و یا حتی لغو می‌شود.

اوربان سپس در ادامه با اشاره به اینکه جو بایدن نامزد جنگ طلب و دونالد ترامپ کاندیدای صلح طلب انتخابات پیش‌روی آمریکا است، گفت: انتخابات دیگری هم در آمریکا برگزار می‌شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. چنانچه کاندیدای صلح جو پیروز شود، آنگاه ما از آمریکا حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از برگزاری این انتخابات‌ها، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خداوند به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا گام بردارند و ما می‌توانیم این جنگ را تا پایان سال به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است