Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@07:45:29 GMT

آمار مبتلایان کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۶۳۵۱

بیش از ۱۷میلیون و ۷۴۴هزار مبتلا به کرونا در جهان وجود دارد. ناطقان:  بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، از میان ۱۷ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۸۱۲ نفر مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹)، تاکنون ۱۱ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۳۲۸ نفر بهبود یافته و ۶۸۲ هزار و ۱۹۲ تن فوت کرده اند.

در جدول کشور‌هایی که بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند، آمریکا با ۴ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۶ نفر مبتلا به کووید ۱۹ (۷۰ هزار و ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در طول یک روز) و ۱۵۶ هزار و ۷۴۲ جان باخته (۱ هزار و ۴۵۷ فوتی در روز) بیشترین شمار مبتلایان و جان باختگان را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور‌های برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو‏‏، شیلی، اسپانیا، ایران، انگلیس، کلمبیا و پاکستان به ترتیب پس از آمریکا، بیشترین شمار مبتلایان را دارا هستند.
منبع: تابناک برچسب ها: امار ، ابتلا ، کرونا ، جهان ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امار ابتلا کرونا جهان ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲

دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده نزاع، سال گذشته در استان را ۱۹ هزار ۲۵۷ نفر (۱۲ هزار ۵۵۲ نفر مرد و ما بقی زن) اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

او افزود: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با عدد ۳ هزار ۱۳۱، بابل با عدد ۲ هزار ۲۹۱ و نوشهر، چالوس با عدد هزار ۹۵۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان سوادکوه با عدد ۳۷۱ نفرثبت شده است.

عباسی گفت:بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با ۲ هزار ۴، مرداد با هزار ۱۸۳۴ و تیر با هزار ۷۲۷ به ترتیب بیشترین و بهمن ماه با هزارو ۳۱۷ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، افزود:بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر میشود.
این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: میتوان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟