Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجیدمومنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این تعداد واحد نیاز است که ۳۷۰ میلیارد ریال آن را استانداری مرکزی تامین خواهد کرد و بقیه از سوی کمیته امداد فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: از یک هزار واحد هدف گذاری شده ۵۰۰ واحد مسکونی آن امسال ساخته و تحویل خواهد شد که در مجموع ۲۸۰ واحد آن برای مددجویانی روستایی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان ۵۶۰ قطعه زمین را برای ساخت یک هزار واحد مسکونی به ارزش ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تامین کرده است.

مومنی افزود: ۱۲۹ یتیم با کمک خیران صاحب واحد مسکونی شده اند و ۱۰۱ یتیم در استان فاقد مسکن هستند که تاکنون ۱۱ واحد ایتام تحویل شده است.

۸۶ هزار نفر در استان مرکزی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره مسکن استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی ره مسکن کمیته امداد امام واحد مسکونی استان مرکزی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: ۳۳ هزار واحد مسکونی با حضور تصویری رئیس جمهور در ۵ استان کشور به متقاضیان واگذار شد که سهم فارس ۲ هزار و ۸۷ واحد بود.

موصلی با بیان این که ۷۴ درصد از واحد‌های مسکونی تحویل داده شده در روستا‌ها و مابقی در شهر‌های استان است، افزود: ۱۶۰ هزار مددجو در فارس نیازمند مسکن هستند که امسال ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در فارس پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال هزار مددجو دیگر هم صاحب خانه می‌شوند و تا ۲  سال آینده تکلیف مسکن همه مددجویان کمیته امداد مشخص خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس با بیان این که این واحد‌ها در مدت ۳ سال ساخته شده است، افزود: هزینه ساخت واحد‌ها با مشارکت خیران، کمیته امداد امام خمینی و با تخصیص تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن تامین شده است.

موصلی ادامه داد: امروز ۳۳ هزار واحد مسکن در ۵ استان کشور به صورت هم زمان به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد