Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخبار روز گذشته که در سایت طرفداری منتشر شده است. 

 پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 10 مرداد 1399:

برونو فرناندز | راز موفقیت آخرین دروازه بانی که موفق به مهار پنالتی هافبک منچستریونایتد شد

هافبک 25 ساله منچستریونایتد هیچ یک از پنالتی های خودش در این تیم را از دست نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع آخرین پنالتی ای که او از دست داد، به اکتبر 2018 و جدال بین اسپورتینگ لیسبون و لورس بر می گردد. سوارز 29 ساله که حالا در لیگ های پایین رده پرتغال بازی می کند، در مورد راز موفقیت خودش گفته است:

مهار آن ضربه لحظه خیلی خوبی برای من بود. راز آن به حرکت کوچکی بر می گردد که به سمت چپ انجام دادم. برونو هنگام ضربه زدن به دروازه بان نگاه می کند، پس من همین کار را با او کردم. وانمود کردم که به سمت چپ خواهم رفت و سپس به راست پریدم. نمی خواستم تصمیم گیری برای برونو راحت شود و به دنبال این بودم تا در دیرترین زمان ممکن تصمیم گیری کند. ما آن بازی را به وقت های اضافی کشاندیم و خیلی آن ها را اذیت کردیم، تا این که در نهایت اسپورتینگ 2-1 برنده شد.

کیت لیورپول | تصاویر منتشر شده از لباس نایکی برای لیورپول  کیت لیورپول در فصل 21-2020 جیدون سانچو و یک توییت حاشیه ساز با مارکوس رشفورد: در کنار هم شکست ناپذیر می شویم!

 جیدون سانچو در توییتی، عکس خود و مارکوس رشفورد، بازیکن تیم منچستریونایتد را منتشر کرده و نوشت:

اگر همگی در یک تیم باشیم، هرگز شکست نخواهیم خورد.

مارکوس رشفورد هم زیر توییت او نوشت:

برادرم!

فیلیپه کوتینیو | درخواست آرسنال از بارسلونا برای انتقال قرضی هافبک برزیلی

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، آرسنال مذاکراتش را با بارسلونا بر سر انتقال فیلیپه کوتینیو هافبک 28 ساله بلوگرانا آغاز کرده است. توپچی ها از بارسلونا درخواست کرده اند که کوتینیو را به صورت قرضی به آرسنال منتقل کنند و دستمزد این بازیکن به صورت مشترک توسط هر دو باشگاه پرداخت شود.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال از علاقه مندان به بازی کوتینیو است. طی روزهای اخیر گمانه زنی هایی در خصوص انتقال متئو گوندوزی به بارسلونا نیز شده است.

هواداران یوونتوس خطاب به خدیرا: حالا نوبت خداحافظی تو رسیده است!

بندیکت هوودس، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی آلمان در 32 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد تا تعداد بازیکنان بازنشسته تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 به هفت نفر برسد. به گزارش طرفداری، سامی خدیرا، هافبک یوونتوس و تیم ملی آلمان پس از خبر خداحافظی هوودس از فوتبال، در حمایت از دوست و هم تیمی سابق خود یک توییت نوشت:

یک دوست، هم تیمی و انسان فوق العاده صحنه را ترک می کند. خداحافظ بندیکت هوودس؛ از سپری کردن اوقات در کنار خانواده و دوستان لذت ببر.

 اما واکنش هواداران یوونتوس به این توییت خدیرا جالب توجه بود. سامی خدیرا 33 ساله با وجود دریافت دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی، بازدهی خاصی در ترکیب یوونتوس ندارد و معمولا به دلیل مصدومیت دور از میادین است. در همین راستا شایعاتی در خصوص فسخ قرارداد خدیرا با یوونتوس این روزها مطرح می شود. پس از این توییت خدیرا، چندین هوادار یوونتوس از او خواستند فوتبال را کنار بگذارد و یا حداقل از یوونتوس برود.

پیراهن اول و دوم رئال مادرید برای فصل 21-2020 رونمایی شد / رسمی پیراهن اول و دوم رئال مادرید در فصل 21-2020 بر تن کریم بنزما پپ گواردیولا: رئال مادرید کمک کرد تا مربی بهتری شوم؛ دوست داشتم در کنار زیدان بازی کنم

پپ گواردیولا اذعان کرد که موفقتی های رئال مادرید به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا سزاوار تعریف و تمجید است. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، گواردیولا در مصاحبه با DAZN گفت:

رئال مادرید از هر لحاظ تیم بسیار قدرتمندی است و به من کمک کرده اند تا مربی بهتری باشم. هم با ژوزه مورینیو و هم با مانوئل پیگرینی و تمام مربیانی که رئال مادرید داشت. آنها موفق به کسب سه قهرمانی پیاپی در اروپا شده اند و دو قهرمانی در لالیگا را از چنگ بارسلونا خارج کرده اند، آن هم در دهه ای که بارسلونا به شکل منحصر به فردی در لالیگا سلطه داشت... خوشحالم که اوضاع برای آنها خوب پیش می رود.

پپ گواردیولا در مورد زیدان گفت:

زیدان برای فوتبال خوب است. واقعاً خوشحالم که اوضاع برای او خوب پیش می رود چون افردی مثل او برای فوتبال خیلی خوب هستند. من هر دو ورژن زیدان (به عنوان بازیکن و مربی) را تحسین می کنم. به نظرم زیدان به عنوان بازیکن فوق العاده بود... دوست داشتم در کنار او بازی کنم. این بدشانسی را داشتم که در تیم ملی فرانسه مقابل او قرار گرفتم.

رحمان رضایی: استراماچونی مرا در استقلال می خواست؛ گفتم به خاطر من اختلاف درست نکن

به شما حق می دهیم چون استراماچونی رفت و انتقادات غیرمنصفانه ای در خصوص رحمان رضایی به وجود آمد. فقط یک سوال در حد بله یا خیر. به استراماچونی گفته بودند رحمان رضایی پرسپولیسی است و بهتر است نباشد. این درست است؟

من هم این را شنیده ام. ایشان معتقد بود که خیلی مجدانه و سخت گیرانه من هرجور شده کنارشان باشم و گفتم که اگر واقعا شما این مسئله را به خاطر من می گویید، باید بگویم که هیچ اصراری ندارم و این کمک کردنم به این خاطر نیست که شما فکر کنید من انتظاری از شما دارم. من هیچ انتظاری ندارم و برحسب رفاقت با آقای پاستورلو کارهایی کردم و هیچ توقعی در هیچ زمینه ای از ایشان نداشتم. به آقای استراماچونی هم گفتم، شما به کارت ادامه بده، تازه به اینجا آمده ای، مشکلات زیاد است اما من وسیله ای نشوم که بین شما و باشگاه اختلاف به وجود بیاید. اگر کاری بود می توانم به شما کمک کنم اما خواهش می کنم شما به خاطر من خودت را به دردسر نینداز. داری خوب کار می کنی، ادامه بده و از فکر آمدن من هم بیرون بیا چون من هیچ انتظاری از شما ندارم. این قضیه اصرار خودشان بود ولی این ها مسائلی بود که تمام شد و نمی شود زیاد در این خصوص صحبت کرد.

جدول کفش طلای 2019/20: فقط یک معجزه مانع کسب کفش طلا توسط چیرو ایموبیله می شود 

به گزارش طرفداری، در جریان دیدار لاتزیو مقابل برشا، چیرو ایموبیله موفق شد گل شماره سی و پنج خود در فصل جاری سری آ را به ثمر رساند، تا نه تنها در آستانه کسب سومین عنوان کاپوکانونیره خود باشد، بلکه بالاتر از روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو در صدر جدول کفش طلا قرار گیرد. فقط یک هفته به پایان مسابقات سری آ باقی مانده و بسیار بعید است کسی بتواند به چیرو ایموبیله در صدر جدول گلزنان نزدیک شود، چرا که فاصله نزدیک ترین رقیب وی یعنی کریستیانو رونالدو 4 گل است. در صورتی که رونالدو در بازی پایانی اش مقابل آاس رم پوکر کند و چیرو ایموبیله در گلزنی ناکام بماند، آن زمان تعداد دقایق بازی دو تیم محاسبه خواهد شد، که رونالدو دقایق کمتری بازی کرده و برنده کفش طلا خواهد شد.

نایکی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 2020/21 رونمایی کرد / رسمی پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 2020/21

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چیرو ایموبیله رئال مادرید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟

توتواسپورت به یک علامت سوال بزرگ می‌پردازند: آینده فدریکو کیه زا در یوونتوس چگونه رقم خواهد خورد؟

طرفداری - توتو اسپورت | آینده فدریکو کیه زا به مسأله‌ای مهم و در عین حال مبهم برای سران یوونتوس تبدیل شده‌است. این بازیکن به شکل واضحی با ماسیمیلیانو الگری به مشکل خورده و نمی‌تواند در سیستم تدافعی این مربی، پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. از طرفی ظهور ستاره جوانی به نام کنان ییلدیز جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بانوی پیر را به خطر انداخته است.

کیه زا از وضعیت خود ناراضی است

در جریان تساوی ۰-۰ یوونتوس با تورینو، ماسیمیلیانو الگری تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ فدریکو کیه زا را از زمین بازی بیرون بکشد و کنان ییلدیز را جایگزین او کند. وینگر ایتالیایی در حین خروج‌ از زمین، جمله‌ای را به زبان آورد که از چشم دوربین‌ها دور نماند:

من همیشه اولین بازیکنی هستم که تعویض می‌شوم.

هرچند کیه زا این جمله را مستقیما به الگری نگفت و رفتار غیر محترمانه‌ای نیز از او سر نزد، اما این اتفاق شایعات مبنی بر اختلاف کیه زا و الگری را به بالاترین حد رساندند. کیه زا در ۴ بازی اخیر یوونتوس، همواره توسط الگری تعویض شده‌ و در اکثر مواقع به عنوان اولین بازیکن، از زمین مسابقه خارج شده‌است.

کیه زا همچنین بارها در مصاحبه‌های مختلف، به شکلی غیرمستقیم از سبک مورد علاقه الگری که مبتنی بر دفاع بوده، انتقاد کرده‌است. برای مثال او پس از پیروزی یوونتوس برابر اودینزه گفت:

باید همیشه همینطوری بازی کنیم، رو به جلو و بدون محدودیت. فوتبال مدرن همین است.

ظهور ییلدیز، کیه زا را محدود کرده‌است

هرچند فدریکو کیه زا فصل جاری را درخشان آغاز کرد و گل‌های مهمی را در بازی‌های ابتدایی یوونتوس به ثمر رساند، اما ظهور ستاره‌ای به نام کنان ییلدیز، جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بیانکونری را به خطر انداخت. سیستم ۲-۵-۳ که در اغلب بازی‌های فصل جاری توسط الگری مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند تنها دو بازیکن تهاجمی را در خود جای دهد. طبیعی است که جایگاه دوشان ولاهوویچ به عنوان مهاجم نوک، در این ترکیب تضمین شده باشد اما دیگر پست تهاجمی، باید بین کیه زا و ییلدیز مورد چرخش قرار بگیرد. 

کیه زا از همان ابتدا با این سیستم الگری مشکل داشت، چرا که خود را یک وینگر می‌دید و نه یک مهاجم؛ با این حال همه چیز به خوبی پیش می‌رفت: کیه زا به شکل قابل توجهی گل می‌زد و پاس گل می‌داد و یوونتوس هم خوب نتیجه می‌گرفت، اما درخشش ییلدیز و افت ناگهانی بیانکونری اوضاع را برای کیه زا تغییر داد. دیگر خبری از گل‌های قبل نبود و از طرفی ییلدیز جوان نیز جایگاه او را تهدید می‌کرد.

آینده مبهم کیه زا

قرارداد کیه زا با یوونتوس در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد. مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد ماه‌هاست آغاز شده اما هم‌چنان پیشرفت خاصی در روند آن صورت نگرفته است. کیه زا می‌خواهد دستمزد خالص او که نزدیک به 5 میلیون یورو در سال است، افزایش پیدا کند اما یوونتوس که درگیر مشکلات مالی بوده، هنوز زیر بار درخواست کیه زا نرفته‌است. 

علاوه بر مسائل مالی، آینده نیمکت یوونتوس نیز در تصمیم کیه زا کاملا اثرگذار است. چه الگری بماند و چه نه، کیه زا تنها در صورتی که مطمئن شود در سیستم سرمربی فصل آینده یوونتوس کارساز خواهد بود و توانایی‌های او محدود نخواهند شد، در این تیم می‌ماند؛ در غیر این صورت، قطع همکاری دو طرف در تابستان پیش رو به یک امکان محتمل تبدیل خواهد شد. اگر کیه زا با تمدید قراردادش مخالفت کند، یوونتوس در همین تابستان پیش رو برای فروش او اقدام خواهد کرد، چرا که نمی‌خواهد ستاره 26 ساله خود را فصل آینده به صورت آزاد از دست بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟