Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«سلام به هواداران واقعی پرسپولیس

از روز گذشته جریانی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان "آزمون سرنوشت‌ساز کارگزار" از سوی برخی افراد با اهدافی مغرضانه شکل گرفته است که انجام برخی از تعهدات درباره مطالبات انباشته سنواتی و شکایات بین‌المللی و حتی جذب بازیکنان برای فصل آینده را از وظایف کارگزار دانسته و با تهییج افکار عمومی و دادن آدرس غلط، سعی در قرار دادن هوادار روبه‌روی کارگزار و اسپانسر باشگاه دارند که عاملان آن در ادامه سایر جوسازی‌های رسانه‌ای علیه شرکت کارگزار، در حال صحنه‌گردانی آن هستند و به زودی می‌بایست از طریق مراجع قضایی، پاسخگوی اقدامات خلاف واقع و نشر اکاذیب خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در این مقطع وظیفه خود دانستیم تا به هواداران واقعی و دلسوز باشگاه ضمن ارائه گزارش پرداختی‌ها، اعلام نماییم که براساس تعهدات و قرارداد منعقده و الحاقیه‌های آن، وظیفه کارگزار استفاده از ظرفیت‌های برند پرسپولیس با مشارکت باشگاه و همکاری همه هواداران است که علی‌رغم همه کارشکنی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، توانسته‌ایم در این شرایط اقتصادی نابسامان و تمام محدودیت‌های موجود به واسطه بیماری کرونا، از زمستان 98 تاکنون مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان، عمدتاً به طور مستقیم و بخشی از محل درآمدها به باشگاه تزریق نماییم و مفتخریم که به اطلاع برسانیم که کلیه تعهدات مالی کارگزار تا این لحظه به انجام رسیده است و مجموع پرداختی‌های صورت گرفته در مدت زمانی که به عرض رسید، در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

همچنین به اطلاع می رساند که انجام تعهدات باشگاه در خصوص نقل و انتقالات و یا جذب بازیکن و یا رسیدگی به مشکلات مالی سنواتی و حل و فصل مباحث حقوقی، جزو وظایف مدیریت و هیئت‌مدیره محترم باشگاه می‌باشد و کارگزار هیچ حقی برای ورود به چگونگی رسیدگی و مدیریت این مشکلات و نحوه هزینه‌کرد وجوه نخواهد داشت.

علی ایحال از طرفداران و هواداران عزیز تقاضا داریم تا مثل همیشه با همدلی و مشارکت در طرح‌های اقتصادی در کنار باشگاه باشند و کمک کنند تا از این مقطع حساس نیز به سلامت عبور نماییم».

104 / 351 بیانیه کارگزار پرسپولیس کارگزار پرسپولیس آتیه داده پرداز پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کارگزار پرسپولیس آتیه داده پرداز پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ دریکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله می‌شود و این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله‌ور می‌کند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: سال‌های متمادی نیز دعواهای متعددی بین این ۲ طایفه مشکلات بسیاری را برای روستا و خانواده‌ها به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: با تدابیر رئیس دادگستری و آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده به شورای حل اختلاف برای حل و فصل این موضوع ارجاع شد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: با تشکیل جلسه‌های متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کار گروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» منجر به گرفتن مهلت ۴۰ روزه برای اجرای تعهدات خانواده قاتل شد.

وی تصریح کرد: در ماه رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد و همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل اعلام کردند.

کد خبر 6062958

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین