Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به شرایط موجود، نام داریوش شجاعیان نمی‌تواند به لیست استقلال اضافه شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فریبرز محمود زاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۳ خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به طور رسمی نام داریوش شجاعیان را از لیست حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مدیریت باشگاه نام یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از لیست خارج می‌کند، کارت بازی آن بازیکن باطل می‌شود. در تاریخ  ۹ تیر ماه به بهاروند پیشنهاد دادم که باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنان مصدوم و آکادمی بهره ببرند. سازمان لیگ این طرح را مصوب کرد تا باشگاه‌ها بتوانند از ۵ بازیکن استفاده کنند.

او افزود:، چون نام شجاعیان از لیست خارج شده از فیفا استعلام گرفتیم و فیفا درباره بازیکنان آکادمی این اجازه را داد که به لیست اضافه شوند، اما در مورد استفاده از بازیکنان مصدوم واضح توضیح نداده است.

محمودزاده ادامه داد: فیفا صراحتا اعلام نکرده که شجاعیان می‌تواند بازی کند یا خیر و تا این لحظه هم نتوانستیم موافقت این بازیکن را برای بازی بگیریم، چون با پنجره نقل و انتقالات منافات دارد. کارت اولیه شجاعیان باطل شده و دنبال این هستیم که این بازیکن به تیمش برگردد. حتی در نظر داشتیم از طریق سهمیه آزاد این بازیکن را به تیم اضافه کنیم، اما قرارداد این بازیکن به نوعی است که او همچنان تحت قرارداد باشگاه هست و نمی‌تواند از سهمیه آزاد هم بهره ببرد. تا این لحظه پاسخ برای جذب شجاعیان در استقلال منفی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده سازمان لیگ تیم فوتبال استقلال داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه‌های باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست. اصلا این کار جالب نیست که تیم‌ها در اولین فرصت بیانیه می‌دهند. فصل قبل تیم‌ها می‌باختند بیانیه می‌دادند اما الان بعد از برد هم بیانیه می‌دهند.

وی افزود: خوشبختانه امروز سازمان لیگ اقدام مثبتی انجام داد. به زودی این اقدام مثبت را شاهد خواهیم بود و هنوز به ما این دستورالعمل را ابلاغ نکرده‌اند. ولی در دستورات اینگونه است که تنبیهات شدیدی در انتظار بیانیه نویسان است. من هیچ دخالتی در دستورالعمل سازمان لیگ ندارم و فقط در سایت دیدم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: کمیته صیانت تشکیل دادیم که مربوط به بازی آخر فصل است و قطعا همه بازی‌ها را رصد می‌کنند.

حسن‌زاده در خصوص کمیته اخلاق، تصریح کرد: من به شخصه می‌گویم دوستان کمیته اخلاق خیلی زحمت می‌کشند. اما متاسفانه در فوتبال کشورمان تخلفات بسیار زیاد است. در سال گذشته تا ۱۵ اسفند ۷۴۴ پرونده انضباطی تشکیل شد. این تخلفات از اول فصل لیگ برتر بوده است.

وی در مورد تعداد شکایت‌ها از سقف بودجه باشگاه، یادآور شد: ما در نیم فصل دوم اصلا شکایتی در این خصوص نداشتیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص جریمه کردن باشگاه‌ها اظهار کرد: ما واقعا دوست نداریم که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر باشد. یک تیم ۱۵ هفته بازی خانگی دارد و ما در کمیته انضباطی اول یک تنبیه سبک برای باشگاه اعلام می‌کنیم و بعد جریمه سنگین‌تر و آخرین جریمه هم محرومیت تعلیقی تماشاگران است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد