Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز تاسف جان باختن ۱۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۵۰۷ نفر رسیده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، از بررسی ۲۱۵ هزار و ۴۰۴ آزمایش در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و گفت: تاکنون ابتلای قطعی ۳۲ هزار و ۸۱۰ بیمار در فارس به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی با ابراز تاسف جان باختن ۱۹ هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۵۰۷ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون ۲۸ هزار و ۵۷۰ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

وی ادامه داد: امروز و بر اساس آخرین آمارها، هزار و ۵۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

همتی از مردم خواست با حساسیت و دقت مضاعف در رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، همکاری بیشتری با مدافعان سلامت داشته باشند تا شاهد کاهش موارد بستری و مرگ در بیمارستان‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ زهرا کاظمیان ۵۰ ساله که از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به آقای ۴۵ ساله و خانم ۴۴ ساله از شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردندو با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی تصریح کرد: کبد مرحومه زهرا کاظمیان جهت پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قرنیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد