Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@20:56:47 GMT

جواد خیابانی گزارشگر بازی استقلال و سپاهان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۳۴۶

جواد خیابانی گزارش بازی استقلال و سپاهان را بر عهده دارد.

جواد خیابانی گزارشگر کهنه کار فوتبال ایران، بازی امشب دو تیم استقلال و سپاهان را گزارش خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، استقلال امروز ( شنبه 11 مرداد 99) در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر و از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در این دیدار، تیم خود را از روی نیمکت همراهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!