Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند که در زمینه وارد کردن اسلحه‌های قاچاق از خارج به داخل کشور فعالیت می‌کردند و اینکه قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری از استان‌های مرزی به داخل کرمانشاه را داشتند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این باند شده و پس از یک هفته مراقبت‌های شبانه روزی و کار‌های اطلاعاتی خودروی آن‌ها را پس از هماهنگی با مقام قضائی در ورودی شهر کرمانشاه توقیف کردند.

سلمانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودروی باند، ۱۷ قبضه سلاح شکاری وینچستر کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند خبر داد.

برق جان سارق سیم برق را در قصرشیرین گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از فوت سارق سیم برق حین سرقت در منطقه "نفت شهر" خبر داد.

محمد محمدی افزود: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در منطقه نفت شهر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی که برای سرقت سیم برق از تیر برق بالا رفته بود دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

محمدی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد، گفت: جسد فرد متوفی برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

حدود ۲ هزار عدد اقلام آرایشی- بهداشتی قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک هزار و ۹۷۵ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهر کرمانشاه خبر داد.

حسین براری افزود: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی پس از اطلاع از وجود مقدار زیادی لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در انبار یکی از تعاونی ها، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موفق به کشف یک هزار و ۹۷۵ عدد انواع کرم، ژل بهداشتی، ماسک صورت، شوینده پوست، اسپری آبرسان و. شدند.

براری گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: تلاش برای دستگیری صاحب اموال قاچاق ادامه دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر