Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص ارزان‌تر بودن نرخ ماسک در ایستگاه‌های مترو نسبت به برخی از داروخانه‌ها توضیحاتی داد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آمار مسافران مترو از صبح امروز با توجه به لغو طرح ترافیک در پایتخت،‌ اظهار داشت: آمار  مسافران مترو هنوز به صورت کامل به دست نیامده است ولی تا پایان روز جاری تعداد مسافرانی که از مترو پایتخت استفاده کرده‌اند، مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته بر اساس مشاهدات عینی همکاران ما آمار مسافران در مترو با وجود لغو طرح ترافیک تغییری نکرده است، در ماه‌های گذشته نیز که لغو طرح ترافیک صورت گرفت، آمار مسافران مترو نه تنها کمتر نشد بلکه در برخی از مواقع افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک 100درصد مسافران از ماسک استفاده می‌کنند،‌گفت: شرکت مترو تهران مکان‌هایی را در ایستگاه‌های مختلف  جهت فروش ماسک به قیمت مناسب اختصاص داده است.

نوبخت گفت:‌ تأمین مکان به صورت رایگان به تولیدکننده‌ها در جهت کاهش توسعه و شیوع بیماری کرونا اختصاص داده شده است تا همه از منفعت عمومی کاهش کرونا بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه ماسک ارائه شده در ایستگاه‌های مترو حتی ارزان‌تر از ماسک ارائه شده در برخی داروخانه‌ها است، گفت: مقابله با کرونا یک بحث اجتماعی است و از آنجایی که اجاره‌ای از تولیدکنندگان ماسک در ایستگاه‌های مترو دریافت نمی‌کنیم، قیمت ماسک آنها ارزان‌تر است که البته نظارت بر استاندارد بودن ماسک نیز توسط همکاران ما انجام گرفته و همه ماسک‌ها مورد تأیید وزارت صمت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مترو تهران لغو طرح ترافیک کرونا ایستگاه های مترو شرکت مترو تهران ارزان تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران/ آزادراه تهران - کرج دارای بیشترین تردد

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل دربانی با اشاره به آخرین آمار ترددهای نوروزی تا ۸فروردین ماه، گفت: آخرین آمار تردد استان تهران در روز ۸ فروردین ۲میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد ثبت شده است که آمار مجموع ترددها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین ماه را به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رساند که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱درصد رشد را تجربه کردیم.

وی در ادامه با اشاره به ترددهای ورودی به استان تهران بیان کرد: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به ۴میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد براساس خروج از استان به رقم ۵میلیون و ۶هزار و ۷۰۷ خودرو رسید. 

دربانی با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده های منتهی به تهران و بالعکس تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران-کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۹ خودرو است که با توجه به آمار ترددها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به ۳میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۲۳ عدد رسید که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۴۹درصدی ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: آمار تلفات و مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا  پایان روز هشتم فروردین به ۱۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸درصد کاهش ثبت شد و در ادامه مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۸فروردین ۲۳ نفر  که نسبت به مدت مشابه ۴۱درصد کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، دربانی همچنین ادامه داد: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۳۸ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۲۱درصد کاهش را تجربه کرده؛ تعداد مجروحان تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین ماه به ۸۲۵نفر که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ۹درصد کاهش رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران
  • تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران/ آزادراه تهران - کرج دارای بیشترین تردد
  • آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت