Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:00:00 GMT

فرمانده انتظامی زنجان شهادت مدافع وطن را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۶۹۸

فرمانده انتظامی زنجان شهادت مدافع وطن را تسلیت گفت

در این پیام تسلیت که روز شنبه /11 مرداد ماه جاری/ از سوی سردار رحیم جهانبخش، صادر شد، آمده است: بازهم شهدا، میهمانمان کردند و زنجان قهرمان، رنگ و بوی شهادت گرفت. 

وی در این پیام تسلیت آورده است: عزت و استقلال سرزمین ایران عزیز، همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرفت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش تاکید کرده است: این سرباز مدافع وطن که شجاعانه و عاشقانه با بذل جان خویش در راه حفاظت از امنیت مرزهای کشور، از میهن اسلامی دفاع کرد و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

وی در این پیام تسلیت با بیان اینکه فقدان این جوان رسید را فراموش نمی کنیم و باید راه این شهید سرافراز چراغ راه آیندگان و جوانان قرار دهیم، نوشته است: شهادت این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف استان زنجان به خصوص مردم شهرستان ماهنشان، خانواده، بستگان و دوستان شهید، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و اجر اخروی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید ناجا شهید مهدی ملکی که روز پنجشنبه /9 مرداد ماه جاری/ در مقابله با قاچاقچیان در نوار مرزی سردشت استان آذربایجان غربی به فیض شهادت نایل آمد امروز /یازدهم مرداد/ با رعایت سازو کارهای بهداشتی ساعت 10:30 از مقابل کلانتری ۱۱ شهرستان ماهنشان از توابع این استان به سمت گلزار شهدای این شهرستان انجام خواهد شد. 

برچسب‌ها شهید انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید انتظامی زنجان شهید انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی تبار گفت:هرساله یکی از شهدای والامقام استان به عنوان شهید شاخص سال به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه معرفی می‌شود.

وی افزود: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی استان امسال نیز پس از هم اندیشی‌ها و بررسی‌های لازم و بهره‌گیری از نظرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، شهید احمد یوسفی را به عنوان شهید شاخص استان زنجان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و معرفی کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان ادامه داد: معرفی شهدای شاخص بسیج از سال ۱۳۸۹ آغاز شد که به منظور تبیین و ترویج سیره زندگانی شهدای گرانقدر، آشنایی و بهره‌گیری هرچه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

سرهنگ احمدی تبار گفت: در دوره کنونی با توجه به جنگ نرم دشمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگو‌های عینی برای جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است که این اقدام در این راستا موجب فرهنگ‌سازی در حوزه مقاومت، بازخوانی سبک زندگی شهدا و پرداختن به معیار و ویژگی‌های جوان مؤمن انقلابی می‌شود.

شهید احمد یوسفی یکم اردیبهشت ۱۳۳۵ در شهرستان زنجان به دنیا آمد، پدرش محمدعلی و مادرش حوریه نام داشت.

وی در سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد و سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.

شهید یوسفی ششم مهر ۱۳۶۵ با سمت فرمانده واحد مهندسی رزمی در ارتفاعات لاری بانه توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

پیکر او در مزار پایین شهر زنجان به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • نخستین تصویر از شهید حمید سلطانی در هیرمند | عکس
  • شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • معرفی شهید شاخص استان زنجان + جزئیات
  • یادی از ۱۶ پاسدار شهید در سوریه