Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا با رایزنی کمیته امداد با نهاد‌های انقلابی اعتباری کمک ویژه معیشتی برای خانوار‌های تحت حمایت ساکن شهر کرمانشاه اختصاص یافت.

او گفت : طی هفته گذشته مبلغ ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با سرانه ۲۵۰ هزار تومان به حساب ۳۰ هزار و ۸۷۴ خانواده زیر پوشش شهرستان کرمانشاه که شامل خانواده‌های دام تحت، خانواده‌های تحت پوشش تبصره ۱۴ و همچنین خانواده‌های چند خدماتی واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع سبد کالا ویژه اعیاد قربان و غدیر میان مددجویان استان خبر داد و افزود: این سبد از ۱۸ مردادماه میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

او ادامه داد: مددجویان با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد کالای خود از ۱۸ مردادماه تا ۳۰ شهریورماه به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

او با اشاره به میزان موادغذایی تعیین شده برای هر خانوار مددجو، افزود: سبدغذایی خانوار‌های سه نفره و بیشتر شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد مرغ و سه لیتر روغن (از ۱۸ تا روز ۲۸ مردادماه)، سبد خانوار‌های ۲ نفره حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن (از ۲۹ مردادماه تا روز شنبه هشت شهریورماه) و همچنین این سبد برای خانوار‌های یک‌نفره شامل پنج کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و یک لیتر روغن (از ۹ تا ۱۹ شهریورماه) است.

او ادامه داد: خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه سبد کالای خود را دریافت کنند.

رخصی گفت: خانوار‌های سه نفره به بالا می‌توانند از روز شنبه ۱۸ مرداد تا روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد، خانوار‌های ۲ نفره از روز چهار شنبه، خانوار‌های یک نفره از روز یکشنبه ۹ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه و خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد کالای خود به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی بسته معیشتی کمیته امداد تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد

طیبه حسینی در گفت‌وگو  با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین ۱۴۰۳ به حساب تمامی سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شد و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۰ فروردین قابل برداشت است.

او گفت: با توجه به آنکه کالابرگ از بهمن تا فروردین ماه در مرحله تشویقی است، لذا بهای آن از حساب سرپرستان خانوار کسر نمی‌شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بهمن ماه ۱۴۰۲ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تغییر در زمان واریز یارانه نقدی اعلام کرد که واریز یارانه‌های دهک‌های یک تا سه ۲۵ هرماه و دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه واریز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران