Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: عملیات عمرانی یک بخش دیگر از چهارمین حلقه ترافیکی شهر اصفهان فردا در منطقه 15 آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک عید قربان و غدیر به همشهریان اصفهانی اظهار کرد: از هفته گذشته با تشدید وضعیت کرونا در اصفهان برگزاری ویژه برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با تغییر رویکرد به سمت افتتاحیه هایی رفت که با حال و هوای رسانه ای و قالب های رسانه ای با زحمات اصحاب رسانه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح" در منطقه 15 هم به صورت آنلاین خواهد بود.   

وی ادامه داد: هفته قبل در این فضا خدمات الکترونیک پرداخت کرایه تاکسی (اصکیف) در هزار تاکسی اصفهان آغاز شد. این هفته در منطقه 15 بوستان زیبای الهیه تقدیم مردم می شود. پیام ها و تماس های زیادی از مردم منطقه 15 داشتیم که درخواست ایجاد بوستان و پارک برای تفریح مردم و کودکان داشتند که این بوستان در مسیر این خواسته های به حق مردم افتتاح می شود. این افتتاحیه به صورت آنلاین خواهد بود.   

شهردار اصفهان تصریح کرد: از مردم می خواهم تا زمانی که شیوع کرونا ادامه دارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری از این بوستان و بوستان های شهر استفاده کنند.   

وی افزود: پل زیرگذر قهجاورستان یکی از پروژه های مهم در منطقه 15 است که بخشی از حلقه حفاظتی شهر یا همان رینگ چهارم به شمار می آید که عملیات اجرایی این پل هم این هفته آغاز می شود.  

نوروزی اظهار کرد: طرح های این هفته در منطقه 15 شهر اصفهان، با بودجه ای در حدود 60 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: شهرداری دور از دید مستقیم مردم در اطراف شهر با بودجه های سنگین و در شرایط سخت اقتصادی در حال احداث چهارمین حلقه ترافیکی شهر است و این حلقه از چند منطقه شهری عبور می کند و مردم بهره می برند.

شهردار اصفهان ادامه داد: احداث این حلقه باعث کاهش بار ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و کاهش تصادف های منجر به فوت در مرکز شهر می شود.

وی افزود: در هفته آینده اگر هماهنگی ها کامل شود با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد افتتاح پروژه هایی بزرگ در سطح شهر اصفهان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهردار اصفهان شهرداری اصفهان آغاز می شود منطقه 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد برنامه این معاونت برای تقویت رعایت مسائل حقوق بشری در کشور اظهار کرد: کلمه حقوق بشر که در جامعه رایج شده است در اصل همان حقوق ملتی است که در قانون اساسی ما آمده و ما یک‌فصلی را در قانون اساسی برای حقوق ملت داریم.

دهقان بیان کرد: در سال‌های طولانی علی‌رغم فراز نشیب‌ها و برخی از اشکالاتی که بالاخره در طول ۴۵ سال گذشته وجود داشته و فتنه‌هایی که علیه ما ایجاد و بعضاً فضایی که به لحاظ امنیتی در کشور ایجاد شده است،بااین‌حال همواره رهبران انقلاب بر تحقق و رعایت حقوق ملت و مردم و حتی کسانی که دچار خطا و جرم می‌شوند تأکید داشته‌اند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در قانون اساسی موضوع تحقق حقوق ملت و رعایت حق مردم و منع برخورد ناشایست با آن‌ها همواره مورد تأکید بوده است و ما یکی از کشور‌هایی هستیم که در دنیا می‌توانیم در این زمینه کارنامه خوبی را ارائه دهیم.

 دهقان گفت: متأسفانه تبلیغات بسیار حجیمی علیه ما صورت می‌گیرد، اما فی الجمله در کشور ما با توجه به اعتقادات مردم، مسئولین و نظامیان تلاش بر این است که همواره حقوق بشر و حقوق ملت ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: در اجرای حقوق ملت اگر در بخش‌هایی ضعف‌هایی وجود دارد بلافاصله توسط مسئولین کشور پیگیری می‌شود و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور نیز که مسئولیت اجرای قانون اساسی به نیابت از رئیس‌جمهور را بر عهده دارد، این کار را پیگیری می‌کند.

دهقان با اشاره به اقدامات این معاونت برای اجرای قانون اساسی عنوان کرد: ما سامانه ملی اجرای قانون اساسی را در این دولت راه‌اندازی کردیم که اگر در هر گوشه‌ای از کشور قانون اساسی و یا حقوق ملت نقض شود بلافاصله می‌توانند به ما اعلام کنند و ما نیز بلافاصله موضوع را پیگیری خواهیم کرد. درواقع موضوع حقوق بشر، حقوق ملت و آزادی‌های مردم موضوعی نیست که رهبران جمهوری اسلامی بخواهند از کوتاه بیایند.

دهقان تأکید کرد: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و ما در این دولت هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی را به ریاست رئیس‌جمهور و نایب‌رئیسی شخص بنده تشکیل دادیم و دبیر این هیئت به‌صورت روزانه مباحث را پیگیری می‌کند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با اشاره به استفاده از نخبگان برای اجرای قانون اساسی خاطرنشان کرد: با تأسیس شبکه اجرای قانون اساسی در سراسر استان‌ها و هم تشکیل خانه ملی قانون اساسی فضایی ایجاد شده است که نخبگان دانشگاهی در این زمینه گفت‌وگو می‌کنند و نقاط ضعف و قوت را در میان می‌گذارند و هم به‌صورت مداوم می‌توانیم با مردم ارتباط داشته باشیم.

دهقان گفت: راه‌اندازی این سامانه می‌تواند یکی از سازوکار‌های تضمین رعایت حقوق ملت و آزادی‌های اساسی مردم باشد.

انتهای پیام/

راحله کاویار

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • برای میزبانی از رئیس جمهور آماده ایم
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • افتتاح واحدهای مسکونی دانشگاهیان طی روزهای آینده
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد