Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با دو تغییر نسبت به بازی هفته گذشته به مصاف نساجی می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باید تا ساعتی دیگر آماده رویارویی با نساجی و شاگردان محمود فکری شود.

سرخپوشان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که برخلاف دیدار قبلی محرومی ندارند و شجاع خلیل زاده با پایان محرومیت یک جلسه‌ای می‌تواند بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان پرسپولیس هم محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه هستند و به جز این دو نفر سایر نفرات مشکلی برای همراهی این تیم ندارند.

در دروازه سرخپوشان تهرانی شاهد حضور بوژیدار رادولوویچ هستیم و در خط دفاع هم زوج خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان بازی خواهند کرد. در دفاع راست مهدی شیری و در دفاع چپ مثل بازی گذشته وحید امیری بازی خواهند کرد.

کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود و امید عالیشاه و بشار رسن هم رو به جلو بازی خواهند کرد.

در خط حمله هم علی علیپور و مهدی عبدی بازی می‌کنند.

در این دیدار محمد نادری و مهدی ترابی آسیب دیدگی جزئی دارند و به همین دلیل احتمال حضورشان در ترکیب اولیه پایین است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، علی علیپور و مهدی عبدی.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی پرسپولیس پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت آبولای پرتغال، دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید در حالی برگزار می‌شود و که دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر ۱ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید و بازی در آلمان تعیین کننده تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.   در این دیدار تیم دورتموند به احتمال زیاد با ترکیب زیر به میدان می‌رود: ­گرگور کوبل، جولیان رایرسون، نیکو شلاتربک، متس هوملز، یان ماتسن، مارسل سابیتزر، امره جان، جیدون سانچو، جولیان برانت، کریم آدیمی، نیکلاس فولکروگ   ترکیب احتمالی تیم اتلتیکو مادرید نیز به شرح زیر است: ­اوبلاک، اکسل ویتسل، خوزه خیمنز، سزار آزپیلیکوئتا، ناهوئل مولینا، مارکوس یورنته، کوکه، دی پل، رودریگو ریکلمه، آنتوان گریزمان، آلوارو موراتا   در این بازی تیم دورتموند ۳ بازیکن از جمله یکی از بهترین‌های خود را در اختیار ندارد، سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب است.   تیم اتلتیکو مادرید نیز ۴ غایب دارد که مهمترین آن ساموئل لینو مهاجم این تیم است. این بازی را اسلاوکو وینچیچ قضاوت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو