Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نوردر بازه 5 لغایت 15 شهریورماه سال جاری به صورت الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور ،  بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: سی و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نوردر بازه ۵ لغایت ۱۵ شهریورماه سال جاری بنا به اعلام رسمی وضعیت شیوع بیماری کرونا توسط ستاد ملی این بیماری، به صورت حضوری و الکترونیکی ویا به صورت برخط و غیرحضوری با نظارت ویژه مرکز آزمون، در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب، مشهد و شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون از ۸ لغایت ۳۱ مردادماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

سلیم بهرامی با بیان اینکه زمان دریافت کارت آزمون  از اول  تا ۱۵ شهریورماه است، تصریح کرد: 
 هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی  و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور زبان آزمون الکترونیکی دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور

دانشگاه صنعتی شریف با برگزاری کنکور در روزهای پایانی هفته ممنوعیت تردد در این دانشگاه اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزای تسنیم، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (6 و 7 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید