Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید داود میرباقری با پیچیده و سخت خواندن پروژه سلمان فارسی گفت: سلمان در شکل و در اهمیت و معنا و مفاهیمی که در بر می‌گیرد، پنج برابر مختارنامه است و این کار را سخت می‌کند.

او با بیان اینکه سلمان در حقیقت پروژه بررسی تاریخ ادیان است افزود: سلمان با توجه به عشق به حقیقتی که داشت به قریب همه ادیان را در نوردید تا در کنار پیامبر (ص) آرام بگیرد و این نکته مهمی است پس بررسی سلمان فارسی یعنی بررسی تاریخ ادیان تا جایی که پیامبر فرمود او از اهل بیت من است و حتی از اصحاب کبار ما است و این اهمیت پروژه را گوشزد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرباقری ادامه داد: سلمان از سن ۲۰ سالگی به نقطه‌ای غریب مهاجرت می‌کند و دیدگاه‌هایی که درباره او در ایران و بیزانس وجود دارد همگی سبب می‌شود تا شکل روایی داستانی شخصیت پردازی این شخصیت دشوار باشد.

کارگردان سریال سلمان فارسی با اشاره به مراحل قبلی ساخت این سریال تصریح کرد: بعد از تصویربرداری در قشم و کرمان در ادامه پروژه سلمان مقرر شد تا پس از عید نوروز برای ادامه تصویر برداری به ترکیه انجام شود و سال ۹۹ را برای این کشور پیش بینی شد که شیوع ویروس کرونا موجب شد تا راه‌ها بسته شود و در نهایت شاهرود را بتوانیم جایگزین و بازسازی کنیم.

او افزود: قرار است تا فصل مرتبط با تاریخ بیزانس سریال سلمان فارسی را در منطقه مجن شاهرود تصویربرداری نماییم.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلمان فارسی داود میرباقری سریال تلویزیونی سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان