Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه‌های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده با اشاره به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل توضیح داد: اهمیت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و امسال باید باشکوه‌تر از همیشه درصدد برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اتمام موزه دفاع مقدس استان باید با جدیت ادامه یابد بیان کرد:‌ با توجه به نقش مهم این مرکز در دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید توجه ویژه و اساسی استان‌ها به این موضوع باشد.   نباید به دشمنان اجازه بدهیم افکار غلط و غربی خود را در جامعه اسلامی که مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم را اجرا کنند چرا که هر چه داریم مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان هستیم و این یک مهم و اصل اساسی است.

 رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس خط قرمز ملت ایران اسلامی است و در این زمینه باید برنامه‌های دفاع مقدس به بهترین نحو و در شأن خون پاک شهدای والامقام باشد. همزمان با هفته دفاع مقدس فاز نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل  بیان کرد: نقش مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در نشر حدأکثری ارزش‌های دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است که باید با جذب اعتبارات و همکاری مسئولان مربوطه در این زمینه به شکل مطلوب عمل کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه اتمام این موزه به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولان استان محسوب می‌شود و در این زمینه بازدیدها و جلسات متعددی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتمام آن در دستور کار است.برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۳۵۰ نوع برنامه در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس اردبيل جنگ تحمیلی ارزش های دفاع مقدس موزه دفاع مقدس ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها

سیدحسین نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، در پاسخ به این سوال که مجلسی که طی ماه‌های آینده روی کار خواهد آمد و همچنین منتخبان آن (از چهره‌های سرشناس و نام آشنا گرفته تا چهره‌های ناآشنا یا جنجالی) را چطور می‌بینید؟ گفت: بنده اصطلاحی را ابداع کردم تحت عنوان «پشم» (با خنده). از نگاه بنده مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است یعنی پایداری، شریان و مصاف که این اصطلاح، توضیح مختصر و مفید این سه کلمه است.

وی ادامه داد: بنابراین آنچه پیداست «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد مجلس دوازدهم به لحاظ ترکیب‌بندی و ساختار جریانات، یک مجلس ترکیبی است و این مجلس ترکیبی، هم مدیریت و هم انسجام‌بخشی آن بسیار دشوار و مشکل است از سوی دیگر نیز کمیسیون‌ها یقینا دچار فراز و فرودهای مدیریتی خواهند شد علاوه بر اینها، ایجاد همگرایی و انسجام‌بخشی در صحن برای مخالفت و موافقت با طرح‌ها، لوایح، استیضاح‌ها، تحقیق و تفحص و سوال از وزرا و غیره دچار یک چندگانگی خواهند شد.

نقوی تصریح کرد: در مجالسی که دارای یک اکثریت قاطع است و علاوه بر آن، شاهد یک اقلیت هستیم تکلیف بسیار روشن است مانند مجلس یازدهم که حدود ۲۵۰ نفر در فراکسیون انقلاب اسلامی بودند، از این رو تکلیف رئیس مجلس، نواب و اعضای هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها مشخص و روشن بود چون به راحتی تصمیم می‌گرفت و این تصمیم را در همه بخش‌های مجلس نیز اعمال می‌کرد یا در مخالفت‌ها و موافقت‌ها با لوایح و طرح‌ها، کارها بسیار آسان‌تر انجام می‌شد این در حالی است که در حال حاضر وضعیت تا حدود زیادی دشوار و با مشکل روبرو است چون یک اقلیت اصلاح‌طلب در مجلس حضور دارند که تعدادشان ۴۰ نفر است، جریان دیگری تحت عنوان شورای وحدت نیز حضور دارند که تعدادشان بیش از ۶۰ نفر است که در حوزه‌های مختلف کشور توانستند رأی کسب کنند همچنین شریان نیز بخشی از کرسی‌های مجلس را به خود اختصاص داده است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم بخش دیگری از کرسی‌های مجلس را به دست آورده که جبهه پایداری نیز در داخل این ائتلاف قرار گرفت که برخلاف آن گفتمان و ادعاهایی که قبل از انتخابات مطرح می‌کردند، بود بدین‌گونه که با نحوه مدیریت قالیباف در مجلس مخالف بودند و همواره این موضوع را مطرح می‌کردند که لیست مستقلی معرفی خواهند کرد و حتی مدعی بودند اگر این لیست مستقل رأی نیاورد باز هم لیست مستقل معرفی می‌کنیم اما در نهایت شاهد بودیم که اهل معامله هستند و آن گفتمان و ارزش‌ها نیز برای آنها چندان مهم نیست بلکه کرسی‌ها برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد بنابراین علاوه بر جبهه پایداری، بخشی از کرسی‌ها به مصاف، همچنین صبح ایران و سایر گروه‌هایی که حضور دارند اختصاص می‌یابد. به نظر می‌رسد مجلس بسیار سختی خواهیم داشت در واقع مجلس سه فراکسیونی داشتیم

او افزود: به عنوان مثال، مجلس دهم، مجلس سه فراکسیونی بود که شامل اصلاح‌طلب‌ها، اصولگراها و مستقلین بود اما در این مجلس ۵،۴ فراکسیون تشکیل خواهد شد که اگر این فراکسیون‌ها به این شکل با توجه به تقسیم کرسی‌ها تشکیل شود مدیریت و انسجام‌بخشی و همگرا کردن مجلس، کار بسیار دشواری خواهد شد به بیان دیگر درباره بحث ریاست، نُواب، اعضای هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها، بحث‌ها و تنش‌های بسیاری خواهند داشت بنابراین به نظر می‌رسد اداره کردن مجلس دوازدهم، کار بسیار سخت و دشواری است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895850

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • یادگارهای آیینی محوطه‌های باستانی اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها