Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، صبح امروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ بارش شدید باران موجب آبگرفتگی در خیابان‌های ولیعصر(عج)، شهید رجایی، شهرک صنعتی، باکری و بلوار یادگاران امام(ره)، شهرک جانبازان، شهید مدنی، آیت‌الله کاشانی، شهید مظفر عزیزی، منطقه علم‌الهدی و چند کوچه در خلخال در استان اردبیل شد.

سرپرست شهرداری خلخال در این‌باره گفت: آبگرفتگی معابر موجب اختلال در تردد شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور به‌موقع نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری، کانال‌ها و مسیرهای مسدود شده ناشی از سیل بازگشایی و خودروهای متوقف در دو سمت راه‌بندان سیل به مسیرهای خود هدایت و راه‌بندان پس از یک ساعت تلاش رفع شد.

فرهاد خوگر افزود: سیلاب حاصل از باران علاوه بر وارد کردن خسارت به تاسیسات زیربنایی شهرداری وارد چندین واحد مسکونی و تجاری در خلخال شد و یک خانه مسکونی را نیز دچار آسیب جدی کرد.

وی ادامه داد: به علت وارد شدن سیل به باغ‌های واقع در حاشیه رودخانه هروچایی، چند اصله درخت در این باغ‌ها واژگون شد و خسارات مالی به صاحبان واحدهای مسکونی، تجاری و باغ‌های میوه خلخال وارد کرد.

 رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز اعلام کرد: امروز در مدت زمان کوتاه بیش از ۳۳ میلیمتر باران در این شهر بارید.

فرامرز فرض‌الله‌پور اضافه کرد: بارش این حجم از باران در مدت زمان کوتاه و در دومین ماه از فصل تابستان در نوع خود کم‌سابقه است.

بارندگی‌های شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان خلخال در هفته آخر تیر ۹۹ نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به روستاها و بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد.

خسارت سیل به تاسیسات شهری و کشاورزی خلخال | بارش‌های رگباری ادامه دارد کد خبر 536221 برچسب‌ها سيل آب و هوا - ایران استان اردبیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل آب و هوا ایران استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در مراسم بهره‌برداری از خانه‌های محرومین در شهرستان خلخال گفت: ۴ باب خانه محرومین ساخته شده به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در متراژ ۶۰ متر مربع و با هزینه کرد بیش از ۲ میلیارد و سیصد هزار تومان و کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال در خوجین به بهره‌برداری رسید.
محمد حاتمی افزود: همچنین به همت ادارات خدمات رسان شهری و روستایی، همچون ادارات گاز، برق و آب، انشعابات رایگان در ساخت این واحد‌ها برای محرومین اختصاص یافته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال عنوان کرد: امسال در خلخال علاوه بر مجموعه ۶۰ واحدی مسکن اقدام ملی در جنب نیروی انتظامی که تکمیل شده یک مجموعه ۸۰ واحدی نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و در جنب دانشگاه پیام نور خلخال بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که تلاش می‌شود با سرعت این واحد تکمیل و در اختیار صاحبان و مالکان واحد‌ها قرار گیرد.


در ادامه سفر مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به شهرستان خلخال با حضور چندتن از کارشناسان بنیاد مسکن نشست با فرماندار خلخال برگزار و اقدامات سال ۱۴۰۲ بررسی و برنامه‌ها رویکرد جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در شهرستان‌ها تشریح و قرار شد از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۹ روستای شهرستان خلخال اسفالت ریزی شود.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در اثر تخریب معابر در سیل
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • (ویدئو) بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌های دبی
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر