Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:29:17 GMT

امروز و فردا در کدام استان‎ها باران می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۱۷۰

ساعت24-یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا در برخی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان بلوچستان رگبار باران همراه رعد و برق در کنار وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه هم با نفوذ جریان‌های شمالی از سوی دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، شمال آذربایجان شرقی با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش شدید باد روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در طول هفته با کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای هوا روبه‌رو خواهیم بود که هوا خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر در هفته جاری مواج خواهد شد، تصریح کرد: چهارشنبه سواحل دریای خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش‌های پراکنده دارند و در باقی مناطق با جوی پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌رو خواهیم بود که این مساله با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز شرق خلیج فارس مواج می‌شود، تصریح کرد: تهران بعدازظهر امروز با آسمانی کمی تا نیمه ابری روبه‌روست و احتمال رعد وبرق و بارش پراکنده را امشب هم خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان با بیان اینکه تهران در هفته آتی با کاهش جزیی دما روبه‌رو خواهد بود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارشناس سازمان روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دما در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: جو استان تا فردا بعد از ظهر پایدار است و با توجه به این موضوع احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد استان پیش بینی می‌شود.

بهروزی افزود: برای فردا روند افزایش دما در پیش رو داریم.

وی ادامه داد:، اما از بعد از ظهر فردا تا دوشنبه با توجه به گذر امواج، در پاره‌ای از مناطق استان بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش باد‌های لحظه‌ای خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای قزوین به ۲۵ درجه رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بارش در دوسوم مناطق کشور با ورود سامانه بارشیِ جدید | چه روزی باران می بارد؟
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟