Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شهری کرج در نهمین هفته از طرح شنبه های جهادی تصفیه خانه مهرویلا را به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند تا در حوزه بهره وری از منابع آبی موجود در کلانشهر کرج گام موثری را بدارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در آیین افتتاح این تصفیه خانه که صبح امروز شنبه برگزار شد شهردار کرج اظهارکرد: پروژه تصفیه خانه مهرویلا جزو تباصر ۲۸ گانه سال ۹۹ است  ودراین راستا کار احداث دو تصفیه خانه دیگر نیز در حال انجام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر کمالی زاده افزود: قطع یقین تصفیه خانه مهرویلا نقش زیادی در کاهش هزینه های شهری و محیط زیستی خواهد داشت و تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری کاهش مشکلات زیست محیطی و ساختن شهری پایدار در همه حوزه ها است.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح یکی از پروژه های ارزشمند شهری هستیم .

حسین محمدی افزود:  سال ۹۷ سه میلیارد تومان بودجه معادلِ احداث دو تصفیه خانه، در شورای پنجم به تصویب رسید که این مهم در سال ۹۸ ده میلیارد تومان و سال ۹۹ پنج میلیارد تومان بوده است .

وی با بیان اینکه نیاز به پنج تصفیه خانه جدید در کرج احساس می شود گفت: ۸۰ درصد آب مورد نیازِ این کلانشهر از چاه های زیرزمینی تامین می شود .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دیگر سخنران این مراسم بود وگفت:: مجموعِ نیاز آبی ۳۴۰۰ هکتار از فضای سبز کلانشهر کرج ۹۲۰ لیتر در ثانیه است .

پیمان بضاعتی پور افزود: حدود ۳۰۰ کیلومتر شبکه انتقال آب خام در کرج وجود دارد و عملیات احداث تصفیه خانه ۱۰۰۰ مترمکعبی مهرویلا از یک سال گذشته آغاز شد .

وی با بیان اینکه یکی از اهداف راه اندازی تصفیه خانه مهرویلا تامین آب فضای سبز حاشیه اتوبان خواهد بود گفت: از حمایت های اعضای شورای شهر و شهردار کرج برای اجرای پروژه ها صمیمانه قدردانی می کنم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهره وری شهرداری کرج تصفیه خانه مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه خانه فاضلاب فراهم می شود.

او افزود: تا پایان سال بر اساس پیش بینی صورت گرفته شبکه جمع آوری فاضلاب قاین ۸۰ درصد و احداث تصفیه خانه این شهر نیز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد.

دوستی با بیان این که در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم، عنوان کرد: اکنون در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع آوری فاضلاب در حال اجرا است که تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید

نصب ۵۸۰ انشعاب فاضلاب در بیرجند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به این که به دنبال ارتقای شاخص‌های های برخورداری از شبکه های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب ماندگی هایی در استان وجود دارد. 

او ادامه داد: در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

دوستی از راه اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب