Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:30:55 GMT

تولید فصل دوم مستند یکی از ما به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۴۳۴

تولید فصل دوم مستند یکی از ما به پایان رسید

تولید فصل دوم مستند «یکی از ما» با موضوع روایت زندگی افراد عادی که در جامعه امیدآفرین شدند به پایان رسید. این مجموعه در ۱۳ استان تصویربرداری شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی خانه مستند، سال گذشته فصل اول مجموعه مستند «یکی از ما» از شبکه مستندسیما روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبان مواجه شد و به همین دلیل بلافاصله مقدمات تولید فصل دوم این مجموعه مستند در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون تولید این مجموعه مستند 13 قسمتی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه مستند «یکی از ما» درباره انسان‌هایی است که در مواجهه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده‌اند. در این مستند به اینکه چگونه یک فرد یا گروه می‌تواند با مشارکت فعال و ایده‌های خلاقانه در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت ایجاد کند پرداخته می‌شود.

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» توسط 13 کارگردان مختلف در 13 شهرستان ساخته شده که این سوژه‌ها همگی براساس میزان تاثیرگذاری این افراد در منطقه و محل زندگی خود انتخاب شده‌اند؛ ماریا ماوتی، نگین احمدی، زهرا شفیعی، مریم طالبی، محمدحسین شفیق، حمیدرضا مقصودی، محمدرضا دهستانی، محسن جعفری و یونس راشدی سازندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه مستندند.

مهمترین نکته در فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» حفظ هماهنگی ساختاری و روایی کار است و باوجود اینکه 13 کارگردان مختلف ساخت آن را برعهده داشته‌اند، سعی شده است تا تمامی قسمت‌ها از هماهنگی ساختاری و روایی مشترک برخوردار باشد تا مخاطب متوجه پیوستگی این مجموعه بشود.

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی و مهدی مطهر تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به سفارش شبکه مستند سیما برای پخش در پائیز 99 تولید شده است.

اکران مستند "کاشف" در سازمان پزشکی قانونی کشورمستند "برفین" با هدف نشان دادن رأفت جمهوری اسلامی با پناهندگان ساخته می‌شود

انتهای پیام/

R1539/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران مستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران مستند پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۳ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم ۴ ضرورت توجه ویژه به مقام ابدی به‌ جای موقعیت دنیایی/ چطور رتبه ابدی و برزخی خود را بدانیم؟ ۵ حاشیه‌های حضور زوج جنجالی در یک سریال تلویزیونی/ "قرارداد حرفه‌ای" چه زمانی در سیما جدی گرفته می شود؟ ۶ ۳۶۵ روز از فراغِ "نورالذاکرین" گذشت/ بغضی که در گلوی عاشقان سیدالشهدا(ع) ماندگار شد ۷ نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم ۸ تناقض دولتی‌ها در تصمیم‌گیری برای اجرای مراسم‌های مذهبی مهمترین اخبار فرهنگی نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است وسعت جنایات منافقین در سال ۶۷؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله میزان فروش فیزیکی و آنلاین کتاب کاهش یافت/ افزایش عرضه نسخه‌های قاچاق؛ زخم جدید پیکر نحیف نشر مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳ روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران مستند سینمای ایران مستند مجموعه مستند نمایش خانگی یکی از ما فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مستندساز موفق ایلام گفت: برای تولید مستند پرندگان هفت سال وقت گذاشته و توانسته در این مستند ۳۰۰ گونه پرنده در استان ایلام را شناسایی و به تصویر بکشد.   مهدی نورمحمدی در ادامه افزود: سال ۱۳۸۲ اولین مستندش با عنوان عبور از سرزمین آلامتو و تاکنون موفق به تولید ۱۳ مستند کوتاه و بلند از جمله در پناه بلوط، آوای بلوط و در امتداد کبیر کوه شده است.   مهدی نورمحمدی مستندساز و عکاس ایلامی با تولید مستند‌های فاخر موفق به کسب ۵۰ جایزه ملی و بین المللی در ۱۱ کشور دنیا شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند