Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی پنجمین طرح عرضه محصولات سایپا با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی انجام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این طرح که چهار خودرو شامل دو مدل محصول کوییک و دو مدل وانت151  عرضه شده بود، در مجموع 84 هزار و 642 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 83 هزار و 871 نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرعه کشی امروز 8 هزار نفر طی قرعه کشی انتخاب خواهند شد و 4 هزار نفر نیز معادل 50 درصد برندگان قرعه کشی، به عنوان رزرو انتخاب می شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح برای خودرو کوییک 41 هزار و 719 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 3 هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و 1500 نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می‌شوند.

برای خودرو کوییک.آر نیز 34 هزار و 848 نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان 3 هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و 1500 نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب می شود.

برای خودرو وانت151 نیز  4هزار و 30 نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و 500 نفر جایگزین انتخاب شدند.

وانت151 آپشنال نیز 3 هزار و 274 متقاضی داشت که در قرعه کشی امروز هزار نفر به عنوان منتخبین اصلی و 500 نفر نیز به عنوان لیست رزرو انتخاب شدند.

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهادهای نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، ظهر فردا اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خودرو سایپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط خودرو سایپا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۵ وزیر اقتصاد: نقدینگی ۷۰هزارمیلیاردتومانی واردشده به بورس را حفظ می‌کنیم ۶ دارایی مالکان سهام عدالت ۴.۱ درصد آب رفت ۷ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس ۸ گروکشی سیاسی در معرفی وزیر جدید صمت/حاجی دلیگانی: آقای رئیس جمهور جلوی بی‌قانونی را بگیرد مهمترین اخبار اقتصادی بی توجهی دولت به مصوبه افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران/ مصوبه ای که در دولت مانده است گروکشی سیاسی در معرفی وزیر جدید صمت/حاجی دلیگانی: آقای رئیس جمهور جلوی بی‌قانونی را بگیرد «عیار ۱۵»/ پیش‌بینی صادرات ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی ۲۱ استان به ۱۵ کشور همسایه در سال ۹۹ «معجزه آبخیزداری»| مشکل پدیده گردوغبار را چگونه حل کنیم؟ صرفه‌جویی چند ده میلیون دلاری با آبخیزداری مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳ روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو سایپا خودرو سایپا هزار نفر به عنوان نفر ثبت نام قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام  روانشناسی و مشاوره کشور در نشست خبری که امروز برگزار شد با اشاره به عملکرد هفت ماهه سازمان اظهار کرد: در طی هفت و ماه و نیمی که فرصت خدمت به شورای مرکزی سازمان روانشناسی و مشاوره را دارم اقدامات بسیاری که قرار بود در سال‌های گذشته انجام شود اما محقق نشده بود را انجام دادیم.

وی ادامه داد : در ازمونی که ۱۵دی ماه سال گذشته برگزار شد ۱۶هزارو ۳۷۱ نفر شرکت کردند که ۸ هزارو چهل و یک نفر در آزمون صلاحیت حرفه‌ای قبول شدند.  تعداد پروانه‌هایی که توسط سازمان طی بیست سال گذشته صادر شده بود حدود ۸۷۵۵  پرونده بود همچنین در اردیبهشت ماه نیز در تمامی استان‌ها مصاحبه عمومی و شخصیتی این افراد برگزار می‌شود که تعداد قابل توجهی می‌توانند پروانه تخصصی هود را دریافت کنند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره افزود: در کمتر از شش ماه معادل بیست سال کاری که سازمان در گذشته انجام داده بود را انجام دادیم.

فتحی آشتیانی مطرح کرد: تمام این ۸۰۰۰ نفر مصاحبه‌شان انجام می‌شود.مصاحبه تخصصی نیست و بیشتر مصاحبه عمومی، ارزیابی ارتباط کلامی، شایستگی های عمومی و شخصیتی، ارزیابی کار با مراجعان و صلابت و پختگی شخصیتی و ارزیابی ظرفیت خردمندی و استدلال منطقی و تناسب ظاهری و پوشش متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی است. در همین راستا بررسی روند تحصیلی و تجرب کاری نیز در مصاحبه مدنظر قرار میگیرد و ثبت نام ها برای مصاحبه انجام میشود و برنامه ریزی شده تا مصاحبه در ۳۱ استان توسط اساتید متعهد و متدین بررسی شود و بخش قابل توجهی برای کسب پروانه کار تخصصی موفق می‌شوند.

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به دیگر اقدامات انجام شده طی ۷ ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در ۲۷ بهمن‌ماه سال گذشته نیز انتخابات شورای استانی سازمان را به شکل الکترونیک را پس از 9 سال برگزار شد.  شوراهای ۳۰ استان کشور تشکیل و مسئولین استان مشخص شدند و احکام آنها صادر و تقدیم شده تا کار را با قدرت بیشتر پیش ببرند. این افراد مجری مصاحبه‌های تخصصی در استان‌ها هستند. در هفت ماه گذشته تلاش شد تا قانون سازمان مشاوره را اصلاح کنیم و سعی کردیم در این فضا منافع ملی و سازمانی خود را مد نظر قرار دهیم.

وی به چالش‌های موجود اشاره و مطرح کرد:‌ در این مسیر با چالش‌هایی هم رو به رو بودیم . حدود ۵ماه پیش خدمت وزیر رفته و از تعرفه ها صحبت و درخواست شد بیمه سلامت شامل همه گرایش‌ها شود. اما این اتفاق همچنان انجام نشده و امیدواریم همه گرایش‌های مشاوره شامل بیمه شوند. لازم به ذکر است که خدمات روانشناختی جز خدمات گران قیمت است و چاره‌ای جز کمک بیمه‌ها را نداریم. بیمه باید به کمک مردم بیاید.

فتحی آشتیانی گفت: در ابلاغ تعرفه‌ها برای کارشناسان ارشد ۳۳۱هزار و کسانی که دکترای روانشناختی دارند ۳۷۸هزار تومان تعرفه گذاری شده است اما با وجود اینکه تعرفه‌ها چهل درصد افزایش یافه‌اند هنوز پاسخگوی نیازروانژزشکان و مشاورین نیست.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !