Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ایجاد وحدت، تقویت جایگاه ولایت و افزایش روحیه استکبارستیزی در اولویت برنامه‌های این شورا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به‌ مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک دهه امامت و و لایت اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد غدیر استان کرمان را نیز به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه‌هایی در سطح شهر انجام می‌شود عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نورافشانی 30 نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای تبلیغات اسلامی در کشور گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی به برگزاری مراسم انقلابی و مذهبی اقدام کردند که مشکلاتی ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه به این جهت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را دادند افزود: در برگزاری برنامه‌ها استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

برنامه‌های دهه ولایت امامت و ولایت در استان کرمان اعلام شدامام جمعه کرمان: غدیر خم تکمیل کننده رسالت انبیای اللهی است

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاهی و ارتباط با تشکل‌های مردمی مورد تاکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان است ادامه داد: حدود 200 هزار نفر در شهر کرمان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند که برگزاری این برنامه نیاز به هماهنگی وسیعی دارد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراجناحی و فراسازمانی است و با تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تعامل داریم تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گوش به فرمان و سرباز ولایت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه لحظه‌شناسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ویژگی‌های این شورا است گفت: در فتنه 88 عملکرد شورا منجر به مراسم باشکوه 9 دی و حضور حماسی مردم شد.

وی با بیان اینکه از بین بردن فتنه‌ها علیه نظام اسلامی در دستور کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است افزود: مردم پشتیبان اصلی نظام هستند و اعتقاد داریم اگر مردم حامی انقلاب و نظام نباشند دچار مشکلات عدیده‌ای در کشور خواهیم شد.

انجم‌شعاع با تاکید بر اینکه اقتدار نظام اسلامی در گرو حمایت مردم و پشتیبانی آنها از نظام است گفت: ایجاد وحدت در اولویت برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی است و انسجام و وحدت جامعه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی از جمله مهمترین مشکلات مردم است و تاکید می‌شود که مسئولان کشور در جهت رفع این مشکلات برنامه‌ریزی داشته باشند افزود: تقویت جایگاه ولایت فقیه از دیگر رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه افزایش روحیه استکبارستیزی را که از آموزه‌های دین مبین اسلام است را در برنامه‌های شورا پیگیری می‌کنیم گفت: ویژه برنامه گرامیداشت شهید باهنر در کرمان هشتم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان: هیئت‌های مذهبی ثابت کرده‌اند پیشگام در اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند معاون سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان: اجرای طرح امام محله در مساجد کشور با جدیت پیگیری می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان: هیئت‌های مذهبی ثابت کرده‌اند پیشگام در اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند معاون سازمان تبلیغات اسلامی در کرمان: اجرای طرح امام محله در مساجد کشور با جدیت پیگیری می‌شود واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۵ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند بهره‌گیری از تجهیزات نوین اپتیکی در مرزها برای کنترل قاچاق مواد مخدر / تهدیدات پیرامونی در اطراف مرزهای کشور وجود دارد مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳ روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تبلیغات اسلامی برای حمایت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

 محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در شورای اداری استان کرمان گفت: در بارندگی هفته گذشته، بیش از ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و راهداری، آماده شده بود و تمهیدات لازم دیده شد و خوشبختانه اجازه ندادند آب از سیلبند‌ها سرریز کند.  

وی با تاکید بر آمادگی کامل فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های زیرساختی با توجه به هشدار اخیر هواشناسی بیان داشت: سرعت، حجم بارندگی و تغییر الگوی بارشی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و باید مراقبت‌های کامل صورت گیرد.   

استاندار کرمان، اطلاع‌رسانی و هشدار به عشایر و ساکنان مناطق در معرض خطر سیلاب را مورد تاکید قرار داد.  

وی با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه  بیان کرد: با توجه به بارندگی‌ها و احتمال آبگرفتگی، مراقبت‌ها و تدابیر در خصوص حوزه‌های آزمون صورت گیرد.  

فداکار تصریح کرد: مناطق آسیب‌پذیر و مسیر‌هایی که احتمال مسدود شدن آن ها وجود دارد، مدنظر باشد تا مشکلی برای حضور داوطلبان در حوزه‌های آزمون سراسری ایجاد نشود.  

وی  گفت: در راستای آماده‌باش کامل تمام مرخصی‌ها لغو است و دستگاه‌های زیرساختی آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز حادثه، سریعا مشکل حل شود.  

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت و عملیات افتخارآمیز وعده صادق گفت: در قبال مسئولیت‌ها و ماموریت‌های محوله در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم و وظیفه داریم با دلسوزی، صبر و تحمل ماموریت خود را به اتمام برسانیم و از بازخواست الهی در روز قیامت سربلند بیرون آییم.  

وی تصریح کرد: با هدف اجرای بهتر مسئولیت‌ها، لازم است تدابیری اندیشه شود که ادارات و سازمان‌های خدمات‌رسان، صادقانه و برادرانه با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانم به بهترین وجه ممکن در دوران ماموریت و مسئولیت خود رضایت خدا و خلق خدا را جلب کنیم.  

قدرت مردم، فتنه‌ها و توطئه‌های علیه نظام را خنثی کرد 

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم، امام راحل همین مسیر را ادامه دادند و به دستور ایشان نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت.  

وی بیان کرد: مسئولیت سیاست‌گذاری، ساماندهی، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری مناسبت‌ها، فراخوان مراسم ملی، سیاسی، مذهبی و انقلابی به دوش شورای هماهنگی گذاشته شده و تاکنون به خوبی انجام شده است.  

حجت الاسلام موسی‌پور بیان کرد: امپراطوری دروغ رسانه‌ای با سیاه‌نمایی و کوچک کردن خدمات، افکار عمومی را هدف قرار داده و ما وظیفه سنگینی در تبیین خدمات و افزایش اعتماد عمومی و روشنگری به عهده داریم.  

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات اقتصادی همه حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: باید اقتصاد آفت‌زده، اقتصاد نفتی و اقتصاد دولتی را درمان کرد و درمان آن غیر از مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی) عنوان سال را جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب کردند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سرمایه‌های راکد در دست مردم زیاد است که ورود آن در چرخه تولید، تحول بزرگی را ایجاد می‌کند.  

موسی‌پور تصریح کرد: مسئولان نیز باید اعتمادسازی کنند و پروژه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم ایجاد و تعریف کنند.  

وی به چالش‌های حوزه تولید نیز اشاره داشت و گفت: یکی از این چالش‌ها، اتلاف انرژی و اسراف است و  بهره‌وری باید افزایش یابد.  

رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

 

رضا رضایی در جلسه شورای اداری گفت: ۱۲۳ حوزه کنکور در استان کرمان دایر می‌شود و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: امسال برای اولین بار آزمون درس‌های علوم و ریاضی پایه ششم ابتدایی به‌شکل هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و پایه نهم نیز سه درس هماهنگ کشوری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امتحانات دانش‌آموزان در مناطق گرمسیر از ۲۵ اردیبهت ماه شروع می‌شود، گفت: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ و الکترونیکی برگزار می‌شود و نتیجه کنکور دانش‌آموز را رقم می‌زند.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۵۴ حوزه اجرا و ۳۰ حوزه تصحیح برای امتحانات نهایی در استان کرمان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۵ میلیارد تومان کاغذ برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان کرمان مورد نیاز است.

وی افزود: ۱۲ شهرستان تابعه استان کرمان مجری کنکور هستند و مرحله اول کنکور فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد