Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@04:36:41 GMT

تعطیلی دوباره بوستان‌های مشهد از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۶۷۰

تعطیلی دوباره بوستان‌های مشهد از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یعقوبی گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در مشهد از سوی ستاد ملی کرونا، بوستان‌های سطح شهر مشهد تا اطلاع ثانوی، از امروز ۱۱ مردادماه تعطیل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: در همه بوستان‌ها، محوطه بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سرویس‌های بهداشتی، مصلی‌ها و آبخوری‌ها غیرفعال و به وسیله نوارهای زرد خطر، محصور و به منظور اطلاع رسانی پیام‌های بهداشتی بنرهای در سطح بوستان‌ها نصب شده است و از حضور و اتراق شهروندان در بوستان‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، معبر حاشیه پارک ملت نیز فقط برای ورزش‌های انفرادی فعال است.

کد خبر 4988066

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد شهرداری مشهد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ازدواج ستاد مقابله با کرونا بیرجند ماه محرم کرمانشاه بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی با اشاره به اینکه جنایات اسرائیل در غزه در آستانه ۶ ماهه شدن قرار گرفته است، اظهار کرد: در این مدت رژیم صهیونیستی از هیچ عمل ضدانسانی و جنایتی فروگذاری نکرده و نتیجه سکوت مجامع بین‌الملل در قبال چنین فاجعه بزرگی، شهادت بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ فلسطینی است. 

وی افزود: مردم ایران اسلامی که بیش از ۴ دهه آرمان فلسطین را در ذهن پرورانیده‌اند، اینک نیز نمی‌توانند در قبال فجایع غزه و قتل‌عام همنوعان روزه‌دار خود بی‌تفاوت باشند و برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های گوناگون در اقصی نقاط کشور در ۶ ماه اخیر برای همدردی با مردم غزه نیز حاکی از همین موضوع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس از مردم مشهد دعوت می‌نماییم در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار که امروز پس از اقامه نماز جمعه از درب باب‌الجواد حرم مطهر رضوی (ع) تا چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار می‌شود، شرکت نموده و مراتب تنفر خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فریاد بزنند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • هوای شهر مشهد ناسالم است / پاک‌ترین هوا سهم ایلام شد
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد