Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:01:05 GMT

رشد ۱۱۰ واحدی داوجونز با جهش ۱۰ درصدی اپل

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۷۵۱

رشد ۱۱۰ واحدی داوجونز با جهش ۱۰ درصدی اپل

بهگزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) با جهش سهام تکنولوژی به دنبال گزارش عملکرد قدرتمند فیسبوک، آمازون و اپل، سهام وال‌استریت افت‌های اولیه خود را جبران کردند و در نهایت در مقادیر بالاتری بسته شدند.

داوجونز ۱۱۴.۶۷ واحد یا ۰.۴ درصد رشد کرد و در ۲۶,۴۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲ واحد بسته شد. این در حالی است که این شاخص در ابتدای معاملات دیروز تا ۳۰۰ واحد سقوط کرده بود.

اس‌اندپی ۰.۷ درصد یا ۲۴.۹۰ واحد رشد کرد و در ۳,۲۷۱.۱۲ واحد بسته شد. کامپوزیت نزدک که سهام تکنولوژی در آن وزن بیشتری دارند، با جهش ۱۰ درصدی سهام اپل، ۱.۴ درصد یا ۱۵۷.۴۶ واحد جهش کرد و به ۱۰,۷۴۵.۲۷ واحد رسید.

به این ترتیب شاخص‌های سهام آمریکا چهارمین ماه متوالی رشد را به پایان بردند. در ماه جولای اس‌اندپی ۵.۵ درصد، داوجونز ۲.۳ درصد و کامپوزیت نزدک ۶.۸ درصد جهش کردند.

پس از گزارش عملکرد سه ماهه قدرتمند اپل سهام این شرکت ۱۰.۴ درصد در معاملات دیروز جهش کرد تا به بالاترین سطح تاریخ خود برسد. سهام آمازون و فیسبوک هم به دنبال اعلام عملکرد سه ماهه دوم آنها به ترتیب ۳.۷ درصد و ۷ درصد جهش کرد.

کد خبر 4987819

منبع: مهر

کلیدواژه: شاخص بورس داوجونز بورس وال استریت ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وام ودیعه مسکن بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تولید نفت بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس مالیات بر خانه های خالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای «بوعلی»، «فملی»، «نوری» و «شبندر» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل رشد بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای «فولاد» و «غدیر» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد و در کانال ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی ایستاد.

۵۲ درصد نمادهای بازار در دامنه مثبت و ۴۸ درصد نمادهای بازار در دامنه منفی معامله شدند.

خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار نیز ۴۴ میلیارد تومان بوده است. ارزش کل معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی نیز ۵,۳۲۹ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085476 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید